اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان خواستار شد

شمار جایگاه‏های سی.ان.جی در سمنان افزایش یابد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان از مسئولان شرکت نفت استان سمنان خواست تا ترتیبی اتخاذ کنند که شمار جایگاه‏های سی.ان.جی در سمنان افزایش یابد.

شمار جایگاه‏های سی.ان.جی در سمنان افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز در آیین بهره‏برداری از ساختمان جدید شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان که هم‏زمان با هفته دولت و با حضور امام جمعه موقت سمنان، فرماندار سمنان، جمعی از مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم برگزار شد، اظهار داشت: احداث این ساختمان کار ارزشمندی است و باید در آن خدمات خوبی به مردم ارائه شود و به صورت الگویی برای سایر ادارات و نهادها درآید.

وی تصریح کرد: در زمان دولت احمدی‏نژاد، در زمینه افزایش شمار سی.ان.جی کارهای خوبی صورت گرفته است و از این اقدامات در استان سمنان باید قدردانی کرد.

استاندار سمنان اضافه کرد: هم‏اکنون 42 جایگاه سی.ان.جی در استان سمنان راه‏اندازی شده است و سمنان از استان‏های قوی در این بخش محسوب می‏شود.

رهی از مسئولان خواست تا در زمینه احداث جایگاه‏های سی.ان.جی اقدامات مؤثرتری انجام دهند و دلیل این خواسته خود را نیز عبور سالانه بیش از 15 میلیون زائر حرم رضوی و مسافر از راه‏های استان سمنان اعلام کرد.

وی ادامه داد: واضح است که بیشتر مسافران از جایگاه‏های سی.ان.جی بهره می‏برند و این خدمات در استان سمنان باید گسترش یابد.

استاندار سمنان توفیقات مجموعه وزارت نفت در دوران احمدی‏نژاد و دولت‏های نهم و دهم را بسیار زیاد ذکر کرد و گفت: در ملاقات اخیری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با کارگزاران دولت داشتند، معظم‏له الطاف خود را برای بار دیگری نصیب دولت و رئیس جمهوری کردند.

رهی افزود: در این زمینه کارهای بزرگی انجام شده که یکی از آنها، استقلال وزارت نفت است و امروز شاهد خودکفایی در اکتشاف و اقدامات علمی در وزارت نفت هستیم؛ در حالی که قبل از دولت نهم، این وزارت‏خانه وابسته به شرق و غرب بود.

وی با بیان اینکه در وزارت نفت اقدامات بسیار پیچیده و شگفت‏انگیزی انجام می‏شود، ادامه داد: این فناوری قبل از دولت نهم در اختیار شرکت‏های معدود خارجی بود؛ اما اکنون ایران در حال رقابت با برخی از این کشورهاست.

استاندار سمنان افزود: به زودی قادر خواهیم بود تا فناوری، علم و نوآوری صنعت نفت ایران را به سایر نقاط جهان صادر کنیم.

* همه جایگاه‏های سی.ان.جی سمنان در دولت احمدی‏نژاد احداث شد

رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‏‌های شرکت گاز استان سمنان نیز اعلام کرد: 100 درصد جایگاه‏‌های سی.ان.جی استان طی دولت‏‌های نهم و دهم در استان سمنان احداث شده و به بهره‏‌برداری رسیده است.

احمد غریب افزود: هم‏‌اکنون عملیات گازرسانی به 42 جایگاه سی.ان.جی در استان به پایان رسیده است.

وی افزود: تا قبل از روی کار آمدن دولت‏‌های نهم و دهم، استان سمنان از وجود جایگاه‏‌های سی.ان.جی بی‏‌بهره بود.

رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‏‌های شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: اما این در حالی است که در حال حاضر به 42 باب جایگاه سی.ان.جی استان گازرسانی می‏‌شود.

غریب، تعداد جایگاه‌های سی.ان.جی گازدار شده در استان را در شهرستان سمنان 10 جایگاه، شهرستان شاهرود 10 جایگاه، شهرستان میامی یک جایگاه، شهرستان مهدیشهر دو جایگاه، شهرستان گرمسار هفت جایگاه، شهرستان آرادان سه جایگاه و نهایتاً شهرستان دامغان 9 جایگاه برشمرد.

رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‏‌های شرکت گاز استان سمنان افزود: این شرکت آمادگی کامل دارد تا در صورت تقاضای بخش خصوصی نسبت به گازرسانی به جایگاه‏‌های جدید نیز اقدام کند.

غریب افزود: شرکت گاز استان سمنان می‏‌کوشد تا موجبات آسایش هم‏‌استانی‏‌های عزیز و زائران حرم مطهر امام رضا(ع) را فراهم آورد.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول