اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

نتیجه سفرهای استانی توزیع عادلانه منابع بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: سفرهای استانی یکی از مهم‌ترین ابتکار ریاست جمهوری بود که نتایج مثبتی نیز تاکنون داشته است.

نتیجه سفرهای استانی توزیع عادلانه منابع بوده است

عبدالرسول زارع صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اهرم به صدمین سفر استانی هیئت دولت به استان خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: سفرهای استانی دولت که با شروع ریاست جمهوری احمدی‌نژاد در دولت نهم رقم خورد، دستاوردهای خوبی در سطح کشور داشته است.

وی افزود: سفرهای استانی یکی از مهم‌ترین ابتکار ریاست جمهوری با محوریت عدالت و مهرورزی و توزیع عادلانه منابع در کشور بوده که نتایج مثبتی نیز تاکنون داشته است.

زارع اضافه کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در اکثر شهرستان‌ها، سفرهای استانی هیئت دولت برای رفع محرومیت‌ها و آشنایی نزدیک مسئولان با مسائل و مشکلات مردم و پیگیری و حل نیازهای مردم بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: دولت‌های نهم و دهم تلاش و کوشش فراوانی جهت خدمت هر چه بهتر برای مردم انجام داده است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم اعتبارات شهرستان تنگستان نسبت به سال‌های گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است افزود: با توجه به اینکه بیش از 75 درصد جمعیت  شهرستان روستایی است افزایش اعتبارات سبب عمران و آبادی روستاهای شهرستان شده است.

وی به دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان شهرستان تنگستان در روز جمعه در محل جایگاه نماز جمعه شهر اهرم اشاره کرد و گفت: در این دیدار مردم به طرح مسائل و مشکلات خود در زمینه سوخت، تسهیلات کشاورزی، آب کشاورزی، پروانه ساختمانی، سیمان تنگستان، برق، آسفالت کوچه‌ها و معابر پرداختند و همزمان دستورات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول