اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌ جمهور:

37 درصد از مجموع مصوبات سفرهای استانی کاملاً تحقق یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس ‌جمهور در مشهد گفت: از مجموع مصوبات سفرهای استانی 37 درصد کاملاً تحقق یافته، 36 درصد در حال انجام و 27 درصد در حال پی‌گیری است.

37 درصد از مجموع مصوبات سفرهای استانی کاملاً تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد شیخان عصر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد دور چهارم سفرها پی‌گیری موضوع اشتغال و هم‌چنین روند مصوبات سه سفر گذشته در استان‌هاست.

شیخان ادامه داد: در سفر چهارم هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی با توجه به اهمیت جایگاه این استان علاوه بر پی‌گیری روند تحقق مصوبات سه دوره سفر گذشته، مصوباتی نیز برای توسعه صنعت، اقتصاد و کشاورزی استان به‌ ویژه مشهد خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: سفرهای استانی از 18 آبان‌ماه سال 84 با سفر به خراسان‌جنوبی آغاز شد.

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌ جمهور اظهار داشت: در این سفرها 100 جلسه هیئت دولت، 256 جلسه کارگروه‌های مختلف، 2 هزار و 350 جلسه هماهنگی و تنظیم پیش‌نویس در مراکز استان‌ها با حضور وزرا و نمایندگان تشکیل شد که در نتیجه آن 3 هزار و شش مصوبه در 20 هزار و 483 بند در قالب 73 هزار و 400 پروژه مصوب شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول