اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده عالی دولت در دماوند:

2700 میلیارد ریال به امور زیربنایی دماوند اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند از اختصاص 2 هزار و 700 میلیارد ریال به امور زیربنایی این شهرستان در هفت سال اخیر خبر داد.

2700 میلیارد ریال به امور زیربنایی دماوند اختصاص یافت

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در حاشیه نمایشگاه «دستاوردهای دولت» که اخیرا با حضور امام جمعه دماوند، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، جمعی از مسئولان استانی و اغلب مسئولان محلی در «جیلارد» دماوند افتتاح شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این اعتبار قابل توجه در امور مختلف زیرساختی مانند مسکن، آب، راه و ... صرف شده است.

وی ادامه داد: بخشی از این فعالیت‏های قابل توجه در نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان دماوند در معرض دید عمومی قرار گرفته است.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: فضای محل برگزاری این نمایشگاه برای ارائه همه اقدامات هفت ساله دولت‏های نهم و دهم در شهرستان دماوند کافی نبود و تنها بخشی از آنها به نمایش گذاشته شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند، دشمنان را برای رسیدن به اهداف شوم خود و کندسازی روند رو به توسعه ایران اسلامی ناکام بزرگ خواند.

وی تصریح کرد: هر قدر فشارهای اقتصادی و سیاسی استکبار جهان علیه ایران اسلامی شدت می‏گیرد، روند پیشرفت این مرز و بوم نیز با سرعت بیشتری همراه می‏شود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: این مهم در سایه عنایات باری تعالی، هدایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، خون شهدایی نظیر باهنر و رجایی، انسجام و اتحاد مردمی و تلاش شبانه‏روزی فرزندان غیور این سرزمین محقق شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند افزود: بی‏شک در میان این دلایل، وجود مدیری مسلط بر امور داخلی و خارجی همچون رهبر معظم انقلاب دارای نقشی محوری در توسعه و پیشرفت امروز کشور است.

وی ادامه داد: تا زمانی که عنایات پروردگار، سایه رهبری معظم‏له و انسجام و اتحاد در این سرزمین امام عصر (عج) جریان داشته باشد، دشمنان به اهداف شوم خود نمی‏رسند.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: باید با کار و تلاش بیش از پیش موجبات انسجام بیشتر امت اسلامی در مقابل دسیسه‏های دشمنان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول