اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح:

امروز ایران اسلامی تنها یک کشور نیست بلکه یک جبهه فکری است

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی تنها یک کشور نیست بلکه یک جبهه فکری است که باید با یادگیری زبان‌های خارجه و به‌روز کردن اطلاعات دانش خود را ارتقا دهیم.

امروز ایران اسلامی تنها یک کشور نیست بلکه یک جبهه فکری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ محمد حسن باقری ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش در مهمانسرای ثامن‌الائمه اظهار کرد: ممتاز بودن فقط یک کلمه لفظی نیست بلکه یک کارنامه است که نتیجه تلاش بیش از یک ساله کارکنان نیروی زمینی ارتش است و امیدواریم که در سال‌های بعد نیز ادامه داشته باشد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی افزود: ممتاز بودن به معنای الگو بودن و شاخص بودن است که این یک مسئولیتی را برای فرد ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: سازمان‌های نظامی دارای زیرسیستم‌ها و سازمان‌های زیادی در خود می‌باشند مانند اطلاعات، پدافندهای غیرعامل و آموزش و غیره که تمام این زیر سیستم‌ها در ارزیابی‌ها موثرند.

باقری  در ارتباط با ارزشیابی کارکنان ممتاز خاطر نشان کرد: ارزشیابی کارکنان نیروی زمینی ارتش با تلاش چندین ماهه همکاران ما در نیروی زمینی ارتش صورت گرفت که بسیار کار دشواری بود و از نگاه سازمان کارکرد یگان اولویت بر کارکرد فرد دارد، اگر فرمانده یک گردان ممتاز شده ما باید بدانیم که چه ویژگی شاخصی در گردان برای ممتاز شدن وجود داشته تا از این ویژگی استفاده کنیم.

وی با اشاره به جایگاه کارکنان ممتاز اظهار کرد: نخستین نقش کارکنان ممتاز احساس مسئولیت و تکلیف است و بعد از احساس مسئولیت ایجاد شوق و انگیزه، به‌روز کردن اطلاعات و حرکت آفرینی در سیستم قرار می‌گیرد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی در ارتباط با به‌روز کردن اطلاعات یادآور شد: امروز ایران اسلامی تنها یک کشور نیست بلکه یک جبهه فکری است که باید با یادگیری زبان‌های خارجه و به‌روز کردن اطلاعات دانش خود را ارتقا دهیم.

باقری حرکت آفرینی در سیستم را نقش شاخص کارکنان ممتاز دانست و گفت: قطعاً بزرگترین سرمایه کارکنان تفکر و تعقل است که با استفاده از آن باید خود را توانمند سازند.

وی افزود: به کارکنان نیروهای مسلح پیشنهاد می‌کنم نظرات و پیشنهادات خود را با اتاق فکر در میان بگذارند و وظیفه ما این است که ازاین نظرات استقبال کنیم.

 انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول