اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان اعلام کرد

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دولت در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: دفتر آموزش و پژوهش استانداری برای ارتقای دانش علمی کارکنان دولت در استان دوره‌های علمی و عملی آموزشی برگزار می‌کند.

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دولت در کردستان

موسی مرادیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: توسعه و تقویت آموزش کارکنان دولت برای بالا بردن سطح کارایی و توانایی عملی آنها و نیز افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی الزامی است و این مهم یکی از برنامه‌های دفتر آموزش و پژوهش است.

وی افزود: فراهم شدن بستر لازم برای ارتقای رده‌های شغلی بالاتر و توسعه آگاهی‌های عمومی کارکنان از نتایج مطلوب برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

مرادیانی تصریح کرد: ارائه دوره‌های مورد نیاز برای کارکنان در دستگاه‌های اجرایی موجب تحقق زیرساخت‌های نظام اداری مطلوب، اثربخش و پاسخگو می‌شود.

وی خواستار همکاری مدیران اجرایی در برگزاری دوره‌های آموزشی شد و گفت: در سال‌های اخیر آموزش به یکی از ارکان اصلی در بهره‌وری نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی تبدیل شده که در این رابطه باید زمینه لازم برای شرکت کارکنان دولت در این دوره‌ها را فراهم نماییم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تصریح کرد: آموزش به عنوان یکی از کارآمدترین و کم‌هزینه‌ترین ابزار برای ارتقای سطح کمی و کیفی امور اداری در دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود و جایگاه ویژه‌ای در سلسله مراتب برنامه‌های تحول اداری دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر و تحولات سریع، روزافزون و پیچیده عصر کنونی، ضرورت آموزش برای تغییر رفتار، بروزرسانی مهارت، توسعه و تخصص و تغییر بینش و نگرش منابع انسانی بیش از پیش احساس می‌شود.

مرادیانی ادامه داد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر برای ارتقا دانش علمی کارکنان اقدام به برگزاری دوره‌های علمی و عملی مورد نیاز کارکنان دولت می‌نماید.

وی آسیب‌شناسی نقاط ضعف و قوت در سیستم‌های اداری دستگاه‌ها را از مهم‌ترین نتایج برگزاری دوره‌های آموزشی برشمرد و گفت: در این دوره‌ها تلاش می‌شود تا راه‌های رفع آسیب‌ها به کارکنان آموزش داده شود و زمینه توسعه فضا و محیط کار در دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.

مرادیانی تصریح کرد: رویکرد جدید در حوزه آموزش می‌تواند موضوعات آموزش را به سمت و سوی کاربردی و هدفمند در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی هدایت نماید.

وی در پایان خواستار مشارکت و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای شرکت کارکنان دولت در دوره‌های آموزشی ارائه شده توسط مرکز آموزش و پژوهش استانداری شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول