اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زابل خبر داد

دستگیری جاعلی با 455 کیلوگرم مواد مخدر در زابل

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری جاعل عنوان و کشف 455 کیلوگرم موادمخدر از خودروی وی خبر داد.

دستگیری جاعلی با 455 کیلوگرم مواد مخدر در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسن دوستی‌نوری اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به نام «جمشید ـ الف» با معرفی خود به عنوان مأمور امنیت و بازرس یکی از سازمان‌های کشوری و ارائه مدارکی جعلی اقدام به حمل و جابه‌جایی موادمخدر به سایر استان‌های کشور می‌کند موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان زابل با به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند متهم را حین تردد در آن شهر با یک دستگاه خودروی پژو 405 و در حالی که قصد انتقال و جابه‌جایی موادمخدر از این شهرستان را داشت، شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی زابل ادامه داد: نامبرده پس از دستگیری نیز با ارائه مدارکی جعلی و معرفی خود به عنوان رابط یکی از سازمان‌های کشوری قصد فرار از چنگ قانون را داشت که با هوشیاری مأموران تمامی نقشه‌های شیطانی این عامل افیونی نقش بر آب شد.

دوستی نوری گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی متعلق به وی 455 کیلو تریاک کشف و ضبط و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول