اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

11 روستای شهر خوسف گازرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار خوسف از گازرسانی به 11 روستای شهر خوسف در هفته دولت امسال خبر داد.

11 روستای شهر خوسف گازرسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بیکس عصر امروز در جمع مردم روستای معدن قلعه‌زری به عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره و اظهار کرد: امروز ایران به الگوی موفق و نمونه‌ای برای تمام کشورهای جهان به ویژه ملت‌های آزاده تبدیل شده است.

وی ادامه داد: به شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از پیروزی انقلاب خدمات بسیار ارزنده‌ای در نقاط محروم کشور اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

بخشدار خوسف با بیان اینکه خدمات دولت نهم و دهم بسیار زیاد و ارزنده بوده است، گفت: تبلور خدمات نظام در دولت نهم و دهم طعم شیرین عمران و سازندگی را در مناطق دورافتاده و محروم به کام مردم چشاند.

بیکس تصریح کرد: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا با الگوبرداری از ریشه‌ها و رفتار مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر، معنای واقعی خدمات‌رسانی مدیران اسلامی و توانمندی آنان را به رخ بکشیم.

وی با اشاره به اینکه برداشتن گام‌های زیربنایی در منطقه به ویژه در طول دولت نهم و دهم مصداق بارز عدالت‌محوری و مهرورزی است، افزود: این عدالت و مهرورزی با تدبیر دولتمردان در حال تحقق است و روز به‌ روز منطقه را به شکوفایی نزدیک‌تر می‌کند.

بخشدار خوسف با اشاره به اینکه نزدیک به 49 پروژه در هفته دولت در خوسف افتتاح می‌شود، گفت: اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه مبلغی بالغ بر5 میلیارد تومان است.

بیکس تصریح کرد: از این تعداد پروژه نزدیک به شش پروژه در سطح شهر خوسف با اعتبار 2 میلیارد و 230 میلیون تومان و 43 پروژه در سطح بخش خوسف با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شاخص زیادی در شهر خوسف در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: گازرسانی به 11 روستای خوسف از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت در شهر خوسف است.

بخشدار خوسف احداث ساختمان دهیاری روستای علی‌آباد زارعین خوسف را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: این پروژه به مساحت 45 مترمربع با تامین 18میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به بهره‏برداری رسیده است.

بیکس افتتاح خانه عالم در روستای علی‌آباد زارعین خوسف را از دیگر پروژه‏های دولت در این روستا عنوان کرد و گفت: این خانه عالم با 75 مترمربع و اعتباری بالغ بر 18 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به بهره‏برداری رسیده و 260 نفر نیز از این خانه عالم بهره‏مند می‏شوند.

وی با اشاره به مشکل آبرسانی به واحدهای مسکونی تازه‌ساز روستایی، یادآور شد: در راستای رعایت مسائل بهداشتی باید کلرزنی مجتمع‌های آبرسانی به موقع انجام گیرد.

بخشدار خوسف با بیان اینکه برخی مجتمع‌های آبرسانی روستایی خوسف قدیمی و زنگ زده است، تصریح کرد: با قطع و وصل شدن آب در برخی روستاها زندگی مردم دچار مشکل شده است که باید مسئولان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول