اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

دهیاران در توسعه پایدار روستاها نقش کلیدی دارند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد گفت: دهیاران باید در توسعه پایدار روستاها نقش کلیدی خود را با همراه کردن مردم در سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی ایفا کنند.

دهیاران در توسعه پایدار روستاها نقش کلیدی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی بعد از ظهر امروز در جمع دهیاران این شهرستان اظهار داشت: دهیاران نماینده وزارت کشور در سطح روستاها هستند که باید با همت و تلاش در راستای عمران و آبادانی روستاها اقدام کنند.

وی افزود: دهیاران باید با برنامه‌ریزی لازم اولویت‌های کاری خود را در زمینه‌های مسائل امنیتی، فرهنگی، بهداشتی، نظارت بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی و نگهداری از امکانات موجود و ... مشخص کنند.

کمالی تصریح کرد: از طرفی دهیاران منتخب شوراها و مصوب دولت بوده و همچنین حلقه واسطه دولت و مردم هستند.

وی ابراز داشت: دولت‌های نهم و دهم خدمات‌رسانی در روستاها را با شدت و جدیت انجام داده و این امر نشان از تلاش صادقانه دولتمردان در رده‌های مختلف دارد.

کمالی عنوان کرد: امروز شاهد آثار پرخیر و برکت در راستای محرومیت‌زدایی و ایجاد رفاه در روستاها هستیم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد گفت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکلات موجود مانند عدم توسعه مناسب شبکه آب و برق روستایی در سطح روستاها به زودی برطرف شود.

کمالی خاطرنشان کرد: دهیاران باید در توسعه پایدار روستاها نقش کلیدی خود را با همراه کردن مردم در سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی، اولویت‌بندی برنامه‌ها در روستا، نظارت و گزارش طرح‌های عمرانی ایفا کنند.

وی با توجه به خدمات ارائه شده در روستاها اذعان داشت: از اوایل سال جاری اجرای پروژه‌های عمرانی مانند آبرسانی، توسعه شبکه آب، طرح‌های هادی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، شن‌ریزی معابر روستاها و ... در دستور کار قرار گرفته است.

کمالی با اشاره به بازنگری در طرح‌های هادی روستاهای بیش از 10 سال بیان داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری 90 درصد از پروژه‌ها را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول