اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شهرستان بندرعباس خبر داد

آماده‌سازی 11 پروژه توسط دهیاری‌های بخش مرکزی بندرعباس

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بندرعباس از احداث و آماده‌سازی 11 پروژه توسط دهیاری‌های این شهرستان برای افتتاح در هفته دولت خبر داد.

آماده‌سازی 11 پروژه توسط دهیاری‌های بخش مرکزی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل موحدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های دهیاری‌های این شهرستان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولتمردان به ویژه تلاش‌های بی وقفه دو دولت نهم و دهم شاهد پیشرفت‌های شگرفی در حوزه‌های مختلف عمرانی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در روستاها هستیم و نگاه دولت بیشتر به توسعه روستاهای محروم معطوف است.

این مسئول ادامه داد: هفته دولت در واقع تجدید‌میثاق مسئولان و خادمان مردم با خون شهیدان و آرمان‌های بزرگ امام امت و رهبر معظم انقلاب است.

به گفته بخشدار مرکزی بندرعباس، هفته دولت فرصتی برای مرور بر عملکرد یکساله مسئولان در خدمتگزاری به مردم شریف است.

وی تاکید کرد: لذا همگان باید هفته دولت را به بهترین شکل ارج نهاده و از شورا و دهیاران انتظار می‌رود خدمات نظام و انقلاب را در اجتماعات مردمی و تریبون‌های مختلف با هدف آگاهی مردم بازگو کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان بندرعباس افزود: در هفته دولت امسال 11 پروژه دهیاری‌ در روستاهای توابع بخش مرکزی با اعتبار سه میلیارد و 760 میلیون تومان برای بهره‌برداری آماده شده است.

موحدی‌نژاد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به هیچ وجه وضعیت روستاهای هرمزگان در امور مختلف از جمله مدیریتی قابل قیاس با یک دهه گذشته نیست، اضافه کرد: نگاه دولت نهم و دهم به روستاها خاص و ویژه بوده است و از همین رو امروز در شهرستانی همانند بندرعباس شاهد ایجاد تغییرات و توسعه قابل توجه مناطق روستایی هستیم.

بخشدار مرکزی شهرستان بندرعباس در ادامه به همراه کارشناسان این بخشداری برای افتتاح پروژه‌های دهیاری‌ها از روستاهای آبشورک و سرریگ بازدید به عمل آورد.

وی پس از بهره‌برداری از یک طرح بوستان روستایی در آیین بهره‌برداری از ساختمان دهیاری آبشورک نیز شرکت کرد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول