اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت خبر داد

ایجاد تحولی جدید در زیرساخت‌های ورزشی پاکدشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت با اشاره به پیشرفت‌های ورزشی این شهرستان در سال‌های اخیر گفت: به‌منظور ارتقای سطح ورزش شهرستان تحولی جدید در زیرساخت‌های ورزشی شهرستان پاکدشت صورت می‌گیرد.

ایجاد تحولی جدید در زیرساخت‌های ورزشی پاکدشت

حمید رنجبر پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در رشته وزنه‌برداری استعدادهای ناب و بالقوه‌ای چون علیرضا گرامی‌پور در پاکدشت وجود دارند که هم‌اکنون به عنوان اعجوبه در این رشته فعالیت می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت اضافه کرد: این گونه استعدادیابی‌ها در سطح ورزش شهرستان نویدبخش روزهای خوشی برای وزنه‌برداری خواهند بود به همین منظور با صرف هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون تومان و خریداری تجهیزات مورد نیاز این رشته، خانه وزنه‌برداری پاکدشت آماده سرویس‌دهی به ورزشکاران است.

وی در ادامه تصریح کرد: رویکرد این اداره توجه به رشته‌های پایه و المپیکی است و از آنجا که پس از المپیک لندن و درخشش وزنه‌برداران خوب کشورمان گرایش به رشته‌هایی چون کشتی و وزنه‌برداری بیشتر شده است در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های مورد نیاز این رشته‌ها را در شهرستان ایجاد کنیم.

پازوکی افزود: با توجه به نزدیک شدن به هفته تربیت بدنی برنامه‌های زیادی برای این هفته تدارک دیده شده که افتتاح پروژه‌های عمرانی چون خانه وزنه‌برداری و خانه ژیمناستیک تنها بخشی از آن است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت به تکمیل زمین روستایی روباز روستای آلوئک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این زمین به منظور سرویس‌دهی به علاقمندان به فوتبال و افزایش سرانه ورزشی روستایی با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیون تومان و با کمک دهیاری این روستا تکمیل شده و امیدواریم با واگذاری زمین از سوی خود روستاییان و تعهد ساخت از سوی اداره ورزش و جوانان شاهد این زیرساخت‌های مناسب ورزشی در روستاهای پاکدشت باشیم.

این گزارش حاکی است، هم‌زمان با راه‌اندازی خانه ژیمناستیک که جمع خانه‌های تخصصی ورزشی شهرستان پاکدشت را به سه عدد رساند به زودی خانه وزنه‌برداری شهرستان پاکدشت نیز رسماً مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول