اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری بوشهر خبر داد

اختصاص 14 میلیارد ریال به تجهیز و توسعه ورزش کنگان

خبرگزاری فارس: معاون دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری بوشهر از اختصاص 14 میلیارد ریال به تجهیز و توسعه ورزش کنگان خبر داد.

اختصاص 14 میلیارد ریال به تجهیز و توسعه ورزش کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان غلامرضا فلاحی ظهر امروز در نشست مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه و تجهیز اماکن ورزشی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که مدیران استان به آن توجه خاصی داشته‌اند.

معاون دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس در سطح استان بوشهر رشد قابل توجهی داشته و در سال جاری اعتبارات بسیار خوبی برای مدارس تخریبی عسلویه و کنگان در نظر خواهیم گرفت که در رفع نیازهای آموزش و پرورش در این شهرستان تاثیر بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: در بحث مدارس تخریبی که در کل استان به عنوان یک معضل موجود است؛ مسئولان باید سهم شهرستان خود را در مقایسه با 17 منطقه دیگر بسنجند.

این مسئول در ارتباط با انتقاد مدیران آموزش و پرورش این شهرستان در اعتبارات مدارس تخریبی گفت: انتقاد مسئولان آموزش و پرورش شهرستان کنگان در بحث مدارس تخریبی به‌جا است و هیچ مانعی ندارد که ادارات شهرستان کنگان علاوه بر پروژه‌های مقام معظم رهبری سهمی از اعتبارات بازسازی مدارس تخریبی داشته باشند.

معاون دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری بوشهر اذعان داشت: مدیران آموزش و پرورش عسلویه و کنگان می‌توانند با به‌روز کردن اطلاعات مدارس تخریبی و شناسنامه‌دار کردن آنها نسبت به تسریع در روند بازسازی این گونه مدارس اقدام کنند.

فلاحی گفت: در بخش توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان کنگان در سال جاری اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال تخصیص داده شده است که رقم قابل توجهی است.

وی ادامه داد: کل بودجه‌ای که در سال جاری به استان بوشهر تعلق گرفته است اعتباری بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد ریال است و تنها پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر مبلغی بیش از این نیاز دارند.

فلاحی بیان داشت: با توجه به اینکه تاکید شده است که تمام توان دستگاه‌ها بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذاشته شود ولی باز هم با توجه به اعتبار کل استان این مبلغ کافی نیست.

معاون دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری بوشهر در ادامه تصریح کرد: تنها 10 درصد از کل اعتبارات استان بوشهر به پروژه‌های احداثی و طرح‌های جدید تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس در سطح استان بوشهر رشد قابل توجهی داشته است افزود: اعتبارات خوبی برای مدارس تخریبی عسلویه و کنگان در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول