اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاریان اهل تسنن و تشیع

بزرگترین محفل قرآنی در تربت‌جام برگزار شد

خبرگزاری فارس: شهردار تربت‌جام از برپایی بزرگترین محفل قرآنی با حضور قاریان اهل تسنن و تشیع در ماه رمضان امسال از سوی این شهرداری خبر داد.

بزرگترین محفل قرآنی در تربت‌جام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، محمود آغشن اظهار کرد: در ماه رمضان امسال برای نخستین‌بار قاریان اهل تسنن و تشیع تربت جام در مصلای الغدیر گردهم آمدند.

وی افزود: این محفل باشکوه از ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری آموزش و و پرورش برگزار شد و 40 نفر از قاریان برتر استانی نیز در  آن حضور داشتند.

شهردار تربت‌جام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های شهرداری در ماه رمضان، اظهار داشت: برگزاری روزانه مراسم افطاری با حضور 1000 نفر از روزه داران و اطعام دو هزار نفر از ایتام و مستمندان شهر با غذای گرم از جمله این برنامه‌هاست.

آغشن افزود: برپایی جلسات قرآنی در سطح شهر، توزیع بن خوارو بار بین کارکنان شهرداری و نصب بنر با موضوعات نماز و روزه در سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری در ماه مبارک رمضان امسال بود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول