اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل سیستان‌وبلوچستان خبر داد

اجرای مانور مشترک پلیس و حمل و نقل سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: به منظور بررسی تجهیزات ناوگان حمل و نقل، مانور مشترکی بین پلیس راه و حمل و نقل سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

اجرای مانور مشترک پلیس و حمل و نقل سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی خانقائی صبح امروز با توجه به دور دوم سفرهای تابستانی در دیدار با انجمن‌های شرکت‌های حمل کالا و مدیران شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی بر لزوم استفاده از افراد متخصص و بر اهمیت جایگاه مدیران فنی در ایمنی حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

وی افزود: به‌کارگیری مدیران فنی و مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی در راستای افزایش ایمنی است و مدیران فنی باید کنترل‌های لازم همه تجهیزات ایمنی از قبیل سیستم روشنایی، کولر، کپسول آتش نشانی، بیمه و نیز وجود راننده کمکی در سفرهای با مسافت طولانی را به عمل آورده و در کنار آن توصیه‌های ایمنی متناسب با شرایط محیطی استان را به رانندگان گوشزد کنند.

 معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان از برگزاری مانور مشترک با پلیس راه استان برای بررسی تجهیزات ناوگان حمل و نقل عمومی در حین سفر در محورهای مواصلاتی خبر داد.

خانقائی ادامه داد: با اقدامات مؤثر و با همکاری بخش با وجود افزایش میزان سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در پنج ماه گذشته شاهد کاهش سوانح در این بخش بودیم و این روند باید با شناسایی اقدامات مؤثر و حضور پررنگ مدیران فنی ادامه یابد.

وی واژگونی و تصادف رخ به رخ را از مهم‌ترین دلایل سوانح در محدوده استانی برشمرد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: تجزیه تحلیل زمانی سوانح نشان می‌دهد بیشتر واژگونی در سپیده دم و نیز بعد از ظهر بوده که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان می‌باشد بنابراین باید مدیران فنی بر لزوم استراحت مناسب و سرعت مجاز و عدم سبقت غیرمجاز به رانندگان توصیه کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول