اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال محقق می‌شود

بهره‌مندی 3 هزار خانوار روستایی رودبار از آب شرب سالم

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رودبار گفت: 3 هزار خانوار از اهالی روستاهای این شهرستان در سال جاری از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 3 هزار خانوار روستایی رودبار از آب شرب سالم

محمد فیروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت‌: 3 هزار خانوار از اهالی روستاهای این شهرستان در سال جاری با اعتبار بیش از 68 میلیارد ریال از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با تخصیص این اعتبارات بهره‌مندی شهرستان رودبار از آب شرب به بیش از 60 درصد می‌رسد.

فیروزی تصریح کرد: بیشترین اعتبار عمرانی برای اجرای پروژه‌ها از ابتدای دولت نهم تاکنون در سال مالی 90 برای این امور مصوب شده است.

وی این اعتبار را 80 میلیارد ریال دانست و ادامه داد: این اعتبار از زمان تشکیل امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رودبار بی‌سابقه بوده است.

فیروزی تصریح کرد: با نگاه ویژه‌ای که دولت‌های نهم و دهم به مناطق محروم دارند، امیدواریم در سال مالی جدید اعتبار خوبی برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی مصوب شود تا تعداد بیشتری از مجتمع‌های نیمه‌تمام تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رودبار گفت: از تمام مشترکان درخواست می‌شود با توجه به خشکسالی‌های منطقه، افت شدید آب‌های زیرزمینی و لب شور شدن بعضی چاه‌ها در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و الگوی مصرف را رعایت کنند.

فیروزی گفت: آب مجتمع‌های آبرسانی روستاهای بحرین، قلعه یاراحمدی، عباس‌آباد، مختارآباد، رحمت‌آباد و حسین‌آباد تأمین شده و در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول