اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

مخابرات تلفن متخلفان تبلیغاتی را قطع کند

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: شرکت مخابرات نباید به خاطر کم‌شدن درآمدهایش، از قطع تلفن متخلفانی که اقدام به درج تبلیغات بر روی دیوارهای شهر می‌کنند، خودداری کند.

مخابرات تلفن متخلفان تبلیغاتی را قطع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید چند ساعته از برخی نقاط شهر شیراز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وجود هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مسافرخانه‌ها و دیگر اماکن اقامتی، از ارزان‌ترین تا گران‌ترین قیمت برای استفاده اقشار مختلف مردم در کلان‌شهر شیراز، تبلیغ گسترده آپارتمان و منزل مبله، به قیمت آسیب رساندن به منظر شهری و تحمیل هزینه بر شهر و شهروندان برای من نه به عنوان یک شهردار بلکه به عنوان یک شهروند قابل قبول نیست.

وی معضل دیوارنویسی را در کلان‌شهر شیراز بیش از هر کلان‌شهر دیگری در کشور دانست و ادامه داد: تمام دیوارهای شهر را قبل از آغاز تعطیلات نوروز امسال، پاکسازی و رنگ‌آمیزی کردیم اما هنوز چند ماهی از سال نگذشته است که عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب که منافع خود را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند اقدام به نوشتن انواع تبلیغات نا‌مناسب بر روی در و دیوار شهر و زشت کردن چهره شهر کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: شماره تماس‌هایی که توسط این افراد بر روی دیوارها نوشته شده است را برای مسدود و قطع کردن در اختیار شرکت مخابرات قرار داده‌ایم اما مدیرعامل این شرکت می‌گوید به خاطر اینکه با قطع این شماره‌ها درآمد ما کم می‌شود حاضر به این کار نیستیم.

شهردار شیراز ادامه داد: با توجه به مسائل و مشکلات فرهنگی که تبلیغاتی مانند منزل و آپارتمان مبله می‌تواند به دنبال داشته باشد، بهتر است که مسئولان و مدیران توجه به مسائل فرهنگی را بر مسائل مادی ترجیح دهند.

پاک‌فطرت گفت: به دنبال این هستیم تا مصوبه‌ای را به شورای اسلامی شهر ببریم و علاوه بر در نظر گرفتن مبلغ قابل توجهی جریمه برای کسانی که اقدام به درج تبلیغات بر روی دیوارهای شهر می‌کنند، خسارت‌هایی نیز که به این وسیله به شهر و شهروندان وارد می‌شود را از متخلفان بگیریم.

وی افزود: امیدواریم که با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز، دستگاه قضایی این استان، شرکت مخابرات و نیروی انتظامی بتوانیم با این معضل که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت برخورد منطقی و جدی کنیم.

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سایر موارد مطرح شده در این بازدید نیز گفت: شهرداران مناطق باید به مسائل و مشکلات هر منطقه آگاهی و تسلط کافی و لازم را داشته باشند و حداقل یک یا دو روز در ماه را به بازدید از مناطق خود اختصاص دهند تا از نزدیک مسائل و مشکلات را دیده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی افزود: در این بازدید چند ساعته که به اتفاق مدیران و شهرداران مناطق از مناطق دو، سه و هفت شهرداری شیراز داشتیم، بر ضرورت توجه به مسائلی از قبیل زیباسازی شهر و منظر شهری، دیوارنویسی، محل عبور افراد معلول و ارائه خدمات مناسب شهری به آنها، ترافیک و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نظافت شهر، فضای سبز، ایستگاه‌های قطار شهری و موارد مختلف دیگر در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان تاکید شد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول