اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازداشت سارق خودروهای مدل بالا در تهران

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 147 گلبرگ، از دستگیری یک سارق خودرو خبر داد و گفت: این متهم فقط خودروهای مدل بالا را به سرقت می‌برد.

بازداشت سارق خودروهای مدل بالا در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی نیروی انتظامی شرق استان تهران، ایرج ارسلانی ضمن اشاره به دستگیری یکی از سارقان حرفه‌ای خودرو در محدوده شرق تهران به تشریح جزئیات پرونده این متهم و نحوه عملکرد وی در سرقت‌هایش پرداخت.

رئیس کلانتری 147 گلبرگ اظهار داشت: مدتی قبل یکی از شهروندان تهرانی ساکن محدوده تهرانپارس به ماموران گشت انتظامی مستقر در خیابان گلبرگ مراجعه کرده و اعلام کرد که از سوی یک زورگیر سارق مورد حمله قرار گرفته و خودروی وی به سرقت رفته است.

ارسلانی افزود: این مالباخته که به شدت مصدوم بود در توضیح حادثه سرقت گفت سه روز پیش با یک خودروی سواری در همین محدوده تصادفی جزیی کردم که راننده مذکور مقصر بود، پس از جر و بحثی مختصر وی بیمه نامه خودرویش را به من داد و قرار شد چند روز بعد برای پرداخت نقدی خسارت مراجعه کند اما زمانی که در محل قرار حاضر شد با قمه به من حمله کرده و ضمن مصدوم کردنم خودروی سواری‌ام را ربود.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که متهم یکی از سارقان سابقه‌دار این محدوده است که با ترفندهای خاص خودروهای مدل بالا را به سرقت برده و پس از چند روز در محلی دیگر رها می‌کند که بر همین اساس مشخصات فرد مذکور از مالباخته دریافت و تحقیقات برای شناسایی متهم آغاز شد.

ارسلانی ادامه داد: متعاقب آن مشخص شد سارق، خودروی مسروقه شاکی را در محلی خلوت رها کرده و با سرقت اسناد، مدارک و لوازم داخلی آن متواری شده است.

رئیس کلانتری 147 گلبرگ عنوان کرد: ماموران این یگان همچنان در تعقیب متهم مذکور بودند که یکی از شهروندان دیگر در این محدوده به کلانتری شکایت کرد که خودروی مدل بالایش از پارکینگ باشگاه ورزشی به سرقت رفته است و این در حالی است که سوئیچ خودرو از داخل کمد باشگاه به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: با مشخصاتی که مسئولان باشگاه به پلیس ارائه کردند مشخص شد که این سارق همان متهمی است که تحت تعقیب پلیس است که با پرسه زنی در رختکن باشگاه از کمد ورزشکاران سرقت کرده و با برداشتن سوئیچ، خودروی یکی از آنها را که مدل بالا نیز بوده به سرقت برده است.

ارسلانی تصریح کرد: مدتی بعد سارق خودروی مسروقه دوم را هم کنار یک موتورفروشی رها کرده و به بهانه خرید موتور، اقدام به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت سنگین کرد که با شکایت مالک فروشگاه موتورسیکلت، باز هم ماموران به مرحله‌ای جدید از تحقیقات وارد شده و برای دستگیر سارق که همان متهم تحت تعقیب بود تلاش کردند.

وی افزود: سریال سرقت‌های متهم ادامه داشت تا اینکه این متهم عاشق خودروهای مدل بالا یک خودروی دیگر را در محدوده گلبرگ به سرقت می‌برد که ساعتی بعد با شکایت مالباخته و پیگیری ماموران گشت کلانتری 147 این سارق شناسایی شده و در تعقیب و گریزی کوتاه بازداشت شد.

کلانتر 147 گلبرگ ادامه داد: با بازداشت متهم، مالباختگان به کلانتری فراخوانده شده و ضمن شناسایی وی همگی از او شکایت کردند که طی هماهنگی‌های انجام شده متهم تحت بازجویی قرار گرفت و اعلام کرد که پس از سرقت خودروها و موتورسیکلت چند روزی به گشت و گذار می‌پرداخته و سپس آنها را در منطقه‌ای دیگر رها می‌کرده است.

این گزارش حاکی است، با دستور مقام قضایی منزل این متهم نیز تحت بازرسی قرار گرفت که طی آن اسناد، مدارک و لوازم داخلی مسروقه خودروها کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول