اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

بلاتکلیفی 2 هزار پرونده اشتغال خانگی امداد در بانک‌های خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 2 هزار پرونده مشاغل خانگی این نهاد در بانک‌ها بلاتکلیف مانده است.

بلاتکلیفی 2 هزار پرونده اشتغال خانگی امداد در بانک‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی خزاعی ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: از سال گذشته رویکرد امداد در خدمات‌رسانی تغییر یافته است.

وی افزود: در این راستا این خدمات تک‌خدمتی و چندخدمتی شده و افراد نیازمند به درمان، کمک‌های مالی و اشتغال اولویت‌بندی می‌شوند.

تشکیل 4600 پرونده اشتغال خانگی در کمیته امداد خراسان جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی از تشکیل 4 هزار و 600 پرونده اشتغال خانگی توسط این نهاد در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: مبلغ تسهیلات این تعداد پرونده 12 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که تنها 5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

خزاعی افزود: از این مبلغ تسهیلات 40 درصد به افراد زیر پوشش، 30 درصد فرزندان خانواده‌های زیر پوشش و 30 درصد به افراد آسیب‌پذیر پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: جامعه هدف زیر پوشش این نهاد از 14 درصد در سال 86 به 10 درصد در حال حاضر رسیده و امسال نیز شش درصد از افراد زیر پوشش این نهاد توانمند می‌شوند.

ابلاغ 499 میلیارد تومان تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده به خراسان جنوبی

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی نیز از ابلاغ 499 میلیارد تومان تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده به این استان در سال جاری خبر داد و گفت: از این مبلغ 12 میلیارد تومان طرح‌های نیمه‌تمام در بانک‌ها وجود دارد.

مجید امینی اضافه کرد: همچنین مانده سهمیه بنگاه‌ها در بانک 366 میلیارد تومان و توزیع نشده 120 میلیارد تومان است که این اعتبار پس از اختصاص توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی سال گذشته گفت: دستگاه‌های متولی هر یک موظف به جذب اعتبار اختصاص یافته مشاغل خانگی هستند و باید تا پایان سال جاری این مبلغ اختصاص یافته پرداخت شود.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول