اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خبر داد

اشتغال‌زایی سالانه 2 هزار نفر در شهرستان گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از اشتغال‌زایی سالانه بیش از 2 هزار نفر در سطح شهرستان گتوند خبر داد و گفت: روند اشتغال‌زایی در گتوند بسیار سریع است.

اشتغال‌زایی سالانه 2 هزار نفر در شهرستان گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور ظهر امروز در جمع مردم شهرستان گتوند به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: سالانه بیش از یکهزار و 500 نفر تا 2 هزار نفر در سطح شهرستان گتوند اشتغال‌زایی می‌شود که در این باره رکورد بسیار خوبی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به برخی از آمار اشتغال‌زایی در سطح شهرستان گتوند در سال‌های گذشته افزود: در سال‌های گذشته بیش از 1384 تا کنون بیش از یکهزار و 249 نفر در ادارات دولتی شهرستان گتوند استخدام رسمی شده‌اند. 

امانی‌پور تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته های مردم احداث بیمارستان در این شهرستان بوده که خوشبختانه هم اکنون این بیمارستان 36 تختخوابی با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد در حال تکمیل است و بزودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: طرح مسکن مهر نیز همزمان با سراسر کشور در این شهرستان با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در حال تکمیل است و طی چند مرحله تعداد 531 واحد خود مالکی و 11 واحد گروه‌های ساخت به بهره‌برداری رسیده‌اند و 64 واحد گروه‌های ساخت در شهر گتوند نیز با پیشرفت 90 در صد در حال ساخت است.

امانی پور افزود: از دیگر پروژه‌های شهرستان می‌توان به احداث سالن نمایش زنده یاد دکتر قیصر امین پور مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و ساختمان راهداری گتوند با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و سیصد میلیون ریال، احداث مرکز بهداشتی درمانی شهر سماله در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و پانصد و چهل میلیون ریال و عملیات گازرسانی به دو شهر و 20 روستا در بخش عقیلی با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول