اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد مازندران:

64 پروژه اشتغالزایی کمیته امداد در مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از افتتاح 64 پروژه اشتغالزایی کمیته امداد استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

64 پروژه اشتغالزایی کمیته امداد در مازندران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد سعادت بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحی پروژه‌های اشتغالزایی کمیته امداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای بهره‌برداری این طرح‌ها بیش از 506 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه از این 64 طرح، 21 طرح از طریق منابع مالی کمیته امداد استان با اعتبار  بیش از 195 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: 43 طرح نیز از طریق تسهیلات بانکی به بیش از 311 میلیون تومان به مددجویان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه از این تعداد طرح‌ها 42 طرح اشتغالزایی در بخش خدماتی با اعتبار بیش از 331 میلیون تومان است، گفت: 22 طرح نیز در بخش کشاورزی است که تسهیلات اختصاص یافته در این بخش نیز یک هزار و 750 میلیون تومان است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر طرح‌های کمیته امداد در بخش خوداشتغالی و مشاغل خانگی است، یادآور شد: برای 64 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول