اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه دولت مهر زنجان

سند توسعه اشتغال استان زنجان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه دولت مهر سند توسعه اشتغال استان زنجان رونمایی شد.

سند توسعه اشتغال استان زنجان رونمایی شد

مهدی عباسی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان زنجان فعالیت‌های خود را در چهار حوزه فرهنگی، پژوهشی، سازمان همیاری اشتغال و در حوزه فرهنگی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 10 سازمان در جهاد دانشگاهی زنجان راه‌اندازی شده است، افزود: سازمان همیاری فناوری‌های نوین رسانه‌ای برای نخستین بار در استان زنجان راه‌اندازی شده است که از مهم‌ترین سازمان‌های جهاد دانشگاهی محسوب می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران در جهاد دانشگاهی زنجان خاطرنشان کرد: همزمان با نمایشگاه دولت مهر این صندوق در استان زنجان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 اختراع مهم جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: یکی از برنامه‌های مهم جهاد دانشگاهی توجه به اختراعات است.

عباسی راه‌اندازی آزمایشگاه فوق تخصصی بیو فناوری مواد زیستی را از دیگر خدمات مهم جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: این آزمایشگاه در شمال‌غرب کشور نمونه است.

وی سازمان چند رسانه‌ای گروهی اشراق را از دستاوردهای مهم جهاد دانشگاهی دانست و گفت: راه‌اندازی این آزمایشگاه از دستاوردهای دولت محسوب می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از رشد 400 درصدی برنامه‌های حوزه آموزش جهاد دانشگاهی خبر داد و یادآور شد: در طول دولت نهم و دهم آموزش‌های عالی و کوتاه به نحو مطلوبی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از لازمه‌های ارتقای آموزشی فضای فیزیکی است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 12 هزار مترمربع به فضای آموزشی جهاد دانشگاهی زنجان افزوده می‌شود.

عباسی فضای فیزیکی جهاد دانشگاهی را قبل از دولت نهم 5 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این فضا به 15 هزار متر مربع تا پایان سال می‌رسد.

وی با بیان اینکه از طریق سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی 56 طرح مشاغل خانگی را مورد بررسی قرار داده است، تصریح کرد: آموزش‌های مبتنی بر اشتغال جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش‌های عمومی و تخصصی بر اساس سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان انجام شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول