اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

الگوگیری از شهید رجایی در خدمت مایه افتخار مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: افتخار مسئولان این است که با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر و بر اساس اندیشه‎های الهی آنان حرکت می‎کنند.

الگوگیری از شهید رجایی در خدمت مایه افتخار مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در جمع مردم کاکی با تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر، فروتنی، کار برای رضای خدا، ساده زیستی و انقلابی بودن را از ویژگی‎های شهید رجایی عنوان کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با رئیس محترم جمهور و هیئت دولت افزود: رهبر فرزانه انقلاب خطاب به دولت فرمودند که شما به پرکاری مشهور هستید، همین ویژگی را با جدیت و تا لحظات آخر فرصت خدمت به مردم و کشور حفظ کنید.

هاشمی از همه مدیران خواست تمام توان و تجربیات خود را در راستای حرکت رو به جلو، رشد و پیشرفت شهرستان دشتی به کار گیرند.

فرماندار دشتی با اشاره به برنامه‎ها و پروژه‎های هفته دولت یادآور شد: در هفته دولت 73 پروژه با اعتباری بیش از 20 میلیارد تومان کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری می‎شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: این پروژه‎ها در فصل عمران شهری و روستایی، بهداشت و سلامت، فرهنگ و هنر، انرژی، حمل و نقل، آموزش و احداث ساختمان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

فرماندار دشتی مهمترین پروژه‎ها را توسعه و گازرسانی به روستاهای کوهپایه‌مند، احداث سالن‎های ورزشی کلل، چاوشی، گنخک، چمن مصنوعی روستای سنا، جایگاه ویژه استادیوم خورموج، پل‎های محور شنبه، باغان، تعریض و اصلاح نقاط حادثه خیز، دبستان شهید رجایی شهر کاکی و آیت ریگدان و مجتمع‎های آبرسانی چهار روستای ساحلی، بادوله، کلل و بخش طسوج ذکر کرد.

وی بهره‏برداری از پروژه‎های شهرداری خورموج، کاکی و شنبه، 14 طرح هادی روستایی، خانه‎های عالم روستاهای بنیاد، درویشی، چاهگاه و گلزار شهدای کردوان سفلی و چاوشی را از دیگر پروژه‎های هفته دولت در شهرستان دشتی عنوان کرد.

در پایان این نشست امام جمعه کاکی با اهدای لوح سپاس به فرماندار شهرستان دشتی از تلاش‌های وی و همه مدیران شهرستان دشتی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول