اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

برپایی ایستگاه نشاط در بوستان‌های جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در تعطیلی پیش روی تهران به مناسبت اجلاس سران غیرمتعهدها، از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی نشاط در بوستان‌های این منطقه خبر داد.

برپایی ایستگاه نشاط در بوستان‌های جنوب تهران

حبیب‌الله غفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به این خبر گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو به مناسبت اجلاس سران غیرمتعهدها، ایستگاه‌های فرهنگی نشاط در 24 بوستان این منطقه با رویکرد ظهور توانمندی محلات برپا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تصریح کرد: بوستان‌های ماهور، جوادالائمه، گلمهر، نغمه، کلانتری‌پور، معلم، اصناف، دانش، جهان‌آرا، چشمه علی، طراوت، جانبازان، خانه مشق جهان‌آرا، فرهنگسرای ولاء، روستای زمان‌آباد و مقیم‌آباد از جمله محل‌هایی هستند که در تاریخ نهم و دهم شهریور ماه ایستگاه‌های فرهنگی نشاط در آنها برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از خدمات فرهنگی آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برپایی ایستگاه‌های مورد اشاره از جمله فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان است که با شروع فصل تابستان در این منطقه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: غرفه‌های کارآفرینی، صنایع دستی، آموزش قرآن، آشنایی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، مشاوره روانشناسی، ورزش شهروندی، نقاشی کودکان، آموزش شهروندی، کتاب و تئاترهای خیابانی با محوریت موضوعات سلامت و آموزش شهروندی با رویکرد استفاده از تشکل‌های محلی در ایستگاه‌های فرهنگی مورد اشاره برپا می‌شود که گام مهمی در ظهور توانمندی محلات به شمار می‌آید.

این گزارش حاکی است، منطقه 20 با 7 ناحیه و 22 محله، جنوبی‌ترین منطقه تهران است که بخشی از ناحیه 6 و ناحیه 7 این منطقه در بخش حریم و خارج از محدوده قرار گرفته است و این در حالی است که تمامی خدمات اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، شهری و ترافیکی شامل آنها نیز می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول