اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

بوستان برنا در قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو قم از افتتاح بوستان برنا و یک بوستان محله‌ای در خیابان یادگار امام قم خبر داد.

بوستان برنا در قم افتتاح می‌شود

مجید متین‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شهرداری منطقه دو قم در این هفته پروژه‌های متعددی را افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: بهره‌برداری و افتتاح دو خیابان در امتداد بلوار جوادالائمه(ع) با اعتبارات داخلی شهرداری قم یکی از پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه دو قم ابراز داشت: خیابان شهید ونک در بلوار جوادالائمه(ع) به طول 250 متر از پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری کامل رسیده و احداث این خیابان بالغ بر هزار و 700 میلیون ریال هزینه داشته است.

وی ادامه داد: همچنین خیابان دکتر حسابی با طول 180 متر از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این منطقه در هفته دولت است که با صرف هزینه 680 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به بهره‌برداری رسیده است.

متین‌فر همچنین از احداث بوستان برنا در محله شاهد نیروگاه خبر داد و افزود: این بوستان مجهز به مبلمان پارکی، وسایل بازی کودکان و وسایل تندرستی است که در مساحت 3 هزار و 500 مترمربع با صرف هزینه‌ای بالغ بر هزار و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه بهره‌برداری بوستان محله یادگار امام قم را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت عنوان کرد و افزود: این بوستان نیز مجهز به مبلمان پارکی، فضای سبز، وسایل بازی کودکان و وسایل تندرستی است که در زمینی به مساحت هزار و 100 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول