اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت می‌گیرد

برگزاری جشن مغفرت در بوستان‌های جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به ویژه برنامه‌های روز قدس و عید فطر از برگزاری سلسله جشن‌های مغفرت در سطح بوستان‌های این منطقه در روز عید سعید فطر خبر داد.

برگزاری جشن مغفرت در بوستان‌های جنوب تهران

حبیب الله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این خبر گفت: هم‌زمان با روز عید سعید فطر سلسله جشن‌های مغفرت در قالب سامانه‌های نشاط در بوستان‌های این منطقه از جمله چشمه علی، الغدیر، کاج، امام علی (ع)، پرنیان، اصناف، نورعلیزاده، کلانتری‌پور، جوادالائمه و الغدیر برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه کلیه ویژه برنامه‌های روز قدس و عید فطر با مشارکت مدیران محلات و شورایاران در سطح محلات 22 گانه این منطقه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط پرتردد و میادین اصلی شهر، جشن مغفرت در بوستان‌ها و مساجد و فراهم کردن تدارکات لازم برای برپایی نماز باشکوه عید فطر از اقداماتی است که با مشارکت مدیران محلات و شورایاران هم‌زمان با روز عید فطر در این منطقه انجام می‌شود.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: ایستگاه فرهنگی هنری ورزشی با 9 غرفه با مضمون روز قدس در میدان شهرری برپا می‌شود که برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب مسابقه، نقاشی کودک، طراحی، خطاطی و توزیع بسته‌های فرهنگی و 10 هزار برگ بروشور و پوستر از اقداماتی است که در این ایستگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول