اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 قم خبر داد

احداث 5 بوستان در منطقه 6 قم

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه شش شهرداری قم از احداث و اجرای عملیات عمرانی پنج بوستان در سطح این منطقه خبر داد.

احداث 5 بوستان در منطقه 6 قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی گفت: با عنایت به برگزاری جلسات متعدد از سوی شهردار قم مبنی بر ارائه راهکار در خصوص تامین فضای سبز مورد نیاز شهروندان، در آینده‌ای نزدیک و در ادامه توسعه و رسیدگی به فضای سبز منطقه شش شهرداری، پنج بوستان جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بوستان‌های حکمت، ثامن الائمه، همت، فاز دو بوستان فاطمیه و بوستانی واقع در انتهای خیابان جانبازان به مساحت 35 هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیارد و 320 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه شش قم با اشاره به کلنگ‌زنی بوستان جدید الاحداث انتهای خیابان جانبازان در شهرک کامکار که با حضور شهردار کلانشهر قم صورت گرفت بیان کرد: سرانه فضای سبز منطقه‌ای پیش از تاسیس منطقه شش بالغ بر 2/1 مترمربع بوده و با توجه به اینکه این منطقه جزء مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار بوده است برای افزایش سرانه فضای سبز زمین‌های ویژه‌ای به احداث فضای سبز اختصاص یافته است.

رسولی بیان کرد: در حال حاضر با توسعه بوستان‌های جنگلی و فضای سبز تجهیز شده شهری این رقم به 1/2 مترمربع رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این امکان با گذشت یک سال از تأسیس منطقه شش به دست آمده است و با توسعه و تجهیز هر چه بیشتر بوستان‌های منطقه‌ای نیاز شهروندان به فضای سبز برطرف خواهد شد.

شهردار منطقه شش قم خاطر نشان کرد: در همین راستا چند بوستان محله‌ای در حال احداث است که به صورت تدریجی محلات منطقه نیز از نعمت بوستان و وسایل بازی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول