اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه استان قزوین:

هوو در قزوین قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان قزوین از برخورد 2 دستگاه کامیون و جان‌باختن راننده هوو خبر داد.

هوو در قزوین قربانی گرفت

بهرام زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد:‌ شب گذشته دو کامیون هوو و ولوو در گردنه کوهین استان قزوین برخورد کردند.

وی افزود: بر اثر این سانحه راننده 58 ساله هوو در دم جان باخت.

زینالی ادامه داد: پلیس علت این تصادف را بی‌احتیاطی راننده کامیون به دلیل عدم توجه به جلو و خستگی ناشی از خواب‌آلودگی اعلام کرده است.

جانشین پلیس راه استان قزوین یادآور شد: در حالی‌که در دور دوم سفرهای تابستانی قرار داریم این نکته مورد تاکید پلیس است که مردم و مسافران در هنگام ورود به جاده ضمن استفاده از وسایل ایمنی در ماشین با دقت و توجه بیشتر رانندگی کنند تا از بروز حوادث ناگوار برای خود و خانواده‌ها‌یشان جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: خستگی و خواب‌آلودگی یکی از مهم‌ترین موارد تصادف جاده‌ای است که این مهم می‌رساند مسافران پیش از آغاز سفر استراحت کافی داشته و با هوشیاری کامل و عدم خواب‌آلودگی و خستگی به رانندگی بپردازند.

زینالی در خاتمه تصریح کرد:‌ توقف در لاین اضطرار یکی دیگر از عوامل مهم حوادث ناگوار در بزرگراه‌ها و جاده‌هاست که در این مورد تاکید می‌شود رانندگان از توقف غیر اضطراری در این لاین خودداری کرده و برای استراحت و یا دیگر امور در پارکینگ‌های جاده‌ها و بزرگراه‌ها توقف کنند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول