اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی اداره نوسازی مدارس مستقر در آبادان:

33 کلاس درس در آبادان تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی اداره نوساری مدارس مستقر در آبادان گفت: تا مهر ماه سال جاری چهار پروژه احداثی و تخریبی در آبادان با اختصاص 33 کلاس درس آماده بهره‌برداری می‌شود.

33 کلاس درس در آبادان تحویل داده می‌شود

فرشاد محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح 3 ـ 3 ـ 6 چشم‌انداز تحول بنیادین در نظام آموزش‌ و پرورش کشور قریب به 13 کلاس درس در قالب 10 مدرسه در شهرستان آبادان اجرا می‌شود.

وی افزود: از این تعداد مدارس حدیث، سارا، حکمت و هاجر در سطح روستاها و شاهد نورا، زاینده‌رود، ایمان، ثامن الائمه، حضرت زینب (ع) و هفده شهریور چوئبده در شهرستان آبادان در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی اداره نوسازی مدارس مستقر در آبادان ادامه داد: در هشت مدرسه نیز تغییراتی از قبیل تیغه‌بندی و کاربری فضاها در حال اجرا و در سه مدرسه خرید کانکس‌های مدیریتی صورت گرفته است.

وی با اشاره با اعتبار طرح‌های فوق گفت: این تغییرات با اعتباری بالغ بر 2 میلیون و 750 هزار ریال و در راستای تعمیرات مدارس کلیه مقاطع و با اعتباری در حدود 5 میلیون و 250 هزار ریال در سطح شهرستان آبادان مصوب شده است.

محمدزاده افزود: این اعتبارات در بخش تعمیرات 47 مدرسه شهری و روستایی هزینه شده که از این تعداد 33 مدرسه در آبادان و 14 مدرسه در اروندکنار مستقر است.

وی تصریح کرد: در مجموع 19 پروژه در آبادان و سه پروژه در اروندکنار در دست احداث است و تکمیل پروژه‌های فوق با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال در سال جاری پیش بینی و تصویب شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: تا ابتدای مهر ماه دو پروژه احداثی و تخریبی در آبادان و دو پروژه در اروندکنار آماده بهره‌برداری می‌شود.

محمدزاده در پایان گفت: 33 کلاس درس در مقطع ابتدایی و متوسطه از طریق فوق تا پایان شهریورماه آماده و با شروع مهرماه آماده بهره‌برداری و استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول