اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت انجام می‌شود

آغاز بهره‌برداری از اسکله مسافری آبادان و بندر شادگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از بندر شادگان و اسکله مسافری آبادان در هفته دولت خبر داد.

آغاز بهره‌برداری از اسکله مسافری آبادان و بندر شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ابراهیم ایدنی ظهر امروز در شورای اداری استان با محوریت گرامیداشت هفته دولت، گفت: 9 پروژه با اعتبار یک‌هزار و 467 میلیارد ریال در این هفته آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: بندر شادگان از مصوبات سفر هیئت دولت به استان در سال 89 کلنگ زنی شده که با اعتبار 110 میلیارد ریال در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

ایدنی اظهار کرد: اسکله مسافری آبادان نیز با اعتبار 23 میلیارد ریال به منظور رونق و توسعه مسافرت‌های دریایی در اروند در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی از دیگر پروژه‌های به اتمام رسیده را خرید و نصب تجهیزات مخابراتی در بندر خرمشهر عنوان کرد و گفت: این تجهیزات با هدف اعمال حاکمیت مؤثر در اروند و کمک رسانی بهتر در امر تجسس دریایی راه‌اندازی شده است.

عضو ستاد سرمایه گذاری خوزستان احداث جاده دسترسی بندر شادگان با 140 میلیارد ریال اعتبار و ساخت تجهیزات زیربنایی با اعتبار 112 میلیارد ریال‌ در منطقه ویژه بندر امام به منظور پشتیبانی و واگذاری اراضی به بخش خصوصی از دیگر اقدامات این اداره کل برشمرد و افزود: به منظور فعالیت بخش خصوصی نیز سه پروژه ساخت انبار‌ها، مخازن و نگهداری روغن انجام شده که زمینه اشتغال حداقل 500 نفر را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 درصد واردات روغن نباتی از بندر امام انجام می‌شود خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های در حال اجرا تا بهمن‌ماه امسال، امکان واردات 80 درصد روغن‌های خوراکی از بندر امام فراهم می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول