اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

مجتمع خدماتی ماهان در قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول واحد بازرگانی و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از افتتاح مجتمع خدماتی، رفاهی و توریستی ماهان تندیس در هفته دولت خبر داد.

مجتمع خدماتی ماهان در قم افتتاح می‌شود

حمیدرضا ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت واحد بازرگانی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌ها اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار یکی از بخش‌های این واحد بوده که در زمینه احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه 42 مجوز احداث مجتمع خدماتی رفاهی در استان قم صادر شده است گفت: اکنون 15 مجتمع در حال بهره‌برداری، 14 مجتمع در حال احداث و 10 مجتمع در مرحله اخذ استعلامات است.

مسئول واحد بازرگانی و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم خاطر نشان کرد: جایگاه سوخت، نمازخانه، سرویس بهداشتی، فضای استراحت، فروشگاه‌های تجاری و بخش‌های تفریحی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی در نظر گرفته می‌شود.

وی از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی و توریستی ماهان تندیس در هفته دولت خبر داد و افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت یک هکتار در چهار کیلومتری محور قم اراک واقع شده است.

ذاکر خاطر نشان کرد: فاز اول مجتمع شامل جایگاه سوخت، تعمیرگاه، بخش بهداشتی و راه‌های ورودی و خروجی بوده و فاز دوم شامل رستوران، تالار، فروشگاه‌های تجاری و مجموعه تفریحی است.

وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از سوی بخش خصوصی تامین شده است ادامه داد: 7 میلیارد تومان برای احداث کل مجموعه برآورد هزینه شده و تاکنون 4 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

مسئول واحد بازرگانی و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، افتتاح مرکز مکانیزه معاینات فنی خودروهای سنگین را از دیگر پروژه‌های هفته دولت ذکر کرد و افزود: این پروژه در کیلومتر 15 محور قم - اراک واقع شده که معاینه فنی خودروهای سنگین، اتوبوس و کامیون در این مرکز انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: خودروها موظف هستند هر شش ماه یک بار معاینه فنی بگیرند و به لحاظ سلامت تائید شوند. بخش خصوصی برای بهره‌برداری از این پروژه بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه کرده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول