اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

ایجاد اشتغال اولویت کاری من در همدان است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان ایجاد اشتغال را اولویت کاری خود دانست و گفت: تا زمانی که مردم نتوانند از خدمات ایجاد شده استفاده کنند رضایت‌مندی ایجاد نمی‌شود پس باید با ایجاد اشتغال زمینه بهره‌برداری از خدمات را به آنها داد.

ایجاد اشتغال اولویت کاری من در همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد عصر امروز در مراسم تودیع کرم‌رضا پیریایی استاندار سابق همدان و معارفه خود با بیان اینکه با تلاش و کوشش می‌توان مطالبات سنگین را پاسخ گفت، اظهار داشت: باید همواره با مردم صادق بود به این معنا که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم صادقانه گام برداشت و هر جا که توان انجام کاری وجود نداشت، مشکل پیش رو و دلیل عدم اجرایی شدن آن کار را صادقانه با مردم در میان گذاشت.

وی با بیان اینکه باید پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مختلف را بررسی ‌کنیم، ادامه داد: هر 15 روز یک‌بار باید پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار را بررسی کرده و در این زمینه پیگیر انجام کارها باشیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه استان همدان در بحث مسکن مهر خوب پیش رفته است، افزود: باید تسهیلات مورد نیاز برای تأمین مسکن مورد توجه باشد.

وی ایجاد اشتغال را اولویت کاری خود دانست و اظهار داشت: به نظر من تا زمانی که مردم نتوانند از خدمات ایجاد شده استفاده کنند رضایت‌مندی ایجاد نمی‌شود پس باید با ایجاد اشتغال زمینه بهره‌برداری از خدمات را به آنها داد.

آزاد برنامه‌ریزی برای توسعه کشاورزی و اختصاص اعتبارات به منظور ارتقای کمی و کیفی تولیدات در این بخش را از دیگر رویکردهای کاری خود برشمرد و در ادامه افزود: طبق آمار و ارقام موجود سهم همدان از صنعت کشور نیم درصد است که با وجود این همه امکانات بالقوه و سرمایه نباید سهم ما در این بخش این‌قدر باشد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌داران استان اظهار داشت: باید از این امکان برای پیشرفت استان بهره برده شود.

استاندار همدان ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی، استفاده از ظرفیت گردشگری استان، بهره‌مندی از توان نخبگان و ظرفیت دانشگاه‌ها، عمران روستایی، تزریق اعتبارات به دهیاری‌ها برای تغییر چهره‌ روستاها و ماندگاری روستاییان در این مناطق را از دیگر برنامه‌هایی دانست که موجبات پیشرفت استان را مهیا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید هزینه‌ها به صورت بهینه صرف شود، توجه به بهره‌وری را از دیگر رویکردهای کاری خود دانست و اظهار داشت: بالا بردن کیفیت کار و نظارت درست بر انجام کارها و اقدامات نیز از مسائلی است که درصدد اجرای آنها در سطح استان هستم.

آزاد در ادامه سخنانش بیان کرد: باید توان خود را بر روی پروژه‌های ملی بگذاریم تا مردم از منافع حاصل از آن بهره‌مند شوند.

استاندار سابق همدان نیز با بیان اینکه وحدت و همدلی عامل پیشبرد بهتر امور است، گفت: در دوره تصدی مسئولیت بنده در استان همدان کارها و فعالیت‌هایی صورت گرفته که از آن میان می‌توان به مطالعات آمایش سرزمین، مطالعات برنامه پنجم توسعه، برگزاری سفرهای شهرستانی، عصر کاری و شب فرهنگی، پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و ایجاد زیرساخت‌ در استان اشاره کرد.

کرم‌رضا پیریایی با بیان اینکه در این مدت به بحث دانشگاه‌ها و دانشکده‌های اقماری توجه شایانی صورت پذیرفته است، تأکید کرد: توسعه فرودگاه، ایجاد آزادراه و راه آهن و ... از دیگر موضوعاتی است که در این مدت با همدلی و همراهی مسئولان اجرایی شده است.

وی در بحث ایجاد اشتغال و مسکن نیز بیان کرد: نرخ بیکاری در این استان از 18 درصد به 12 درصد رسیده که این مهم حاصل روند کاری همه مسئولان بوده است.

استاندار سابق همدان خاطرنشان کرد: در سال 88 در استان همدان یک‌هزار و 800 واحد مسکن در حال ساخت بوده که در یک برهه نیز بیش از 3 هزار واحد در سال 89 افتتاح شد که نشان از فضای کار و تلاش موجود در استان دارد.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در دوره فعالیتش عملکرد او را منصفانه نقد کرده بودند برای مردم استان همدان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول