اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان خبر داد

جهش 7 رتبه‌ای دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به رشد چشمگیر فعالیت‌های دانشگاه زنجان در چند سال اخیر افزود: جهش هفت رتبه‌ای دانشگاه زنجان از دستاوردهای مهم دانشگاه زنجان محسوب می‌شود.

جهش 7 رتبه‌ای دانشگاه زنجان

محسن افشارچی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با حضور مردم و دانشجویان دانشگاه زنجان، هر روز رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه رشد چشمگیر فعالیت‌های دانشگاه زنجان در چند سال اخیر مورد توجه است، افزود: جهش هفت رتبه‌ای دانشگاه زنجان از دستاوردهای مهم دانشگاه زنجان محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به رشد تعداد خوابگاه‌های دانشگاه زنجان تصریح کرد: تعداد خوابگاه‌های دانشگاه زنجان در سه سال اخیر به اندازه 35 سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد مقالات دانشگاه زنجان در دو سال اخیر با 36 سال گذشته برابری می‌کند، خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه‌های این دانشگاه در نمایشگاه دولت مهر ارائه شده است.

افشارچی از ارائه ژن چهار قلو زایی گوسفند نژاد افشار توسط دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: این ژن برای نخستین بار در کشور توسط دانشگاه زنجان کشف شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان پس از کشورهای ایتالیا و نیوزیلند سومین کشور جهان در این زمینه است، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مهر دستاوردهای این حوزه نیز ارائه شده است.

رئیس دانشگاه زنجان از ارائه 48 کتاب تالیفی دانشگاه زنجان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: 18 شرکت نیز در قالب مرکز رشد در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و روانشناسی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: بازی‌های هوش نیز در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول