اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

اعتراض هواداران ذوب‌آهن را درک کرده و به آنها حق می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اعتراض و انتقاد هواداران ذوب‌آهن نسبت به نتایج این فصل را درک کرده و به آنها حق می‌دهیم.

اعتراض هواداران ذوب‌آهن را درک کرده و به آنها حق می‌دهیم

مهدی رجب‌زاده که تیمش در آخرین دیدار با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه انقلاب کرج مغلوب تیم فوتبال گهر زاگرس شد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این فصل شرایط سختی را تجربه کرده و طی پنج هفته اخیر حتی یک امتیاز هم نگرفته‌ایم.

این بازیکن در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چرا ذوب‌آهن اصفهان به این شرایط دچار شده؟‌ گفت: مشکلات ما تک بعدی نیست و نمی‌توان در چند جمله آنها را تشریح کرد.

وی تاکید کرد: به طور قطع با اقدامات کوتاه مدت نیز مسائل و معضلات تیم ذوب‌آهن بر طرف نشده و اگر به دنبال بازگشت این تیم به روزهای خوش هستیم، باید اقدامی اساسی از سوی مدیریت استان اصفهان در این زمینه صورت گیرد.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه فراز و فرود در عملکرد تیم‌های ورزشی طبیعی است، گفت: بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا و حتی منچستر یونایتد و بارسلونا نیز دچار چنین مشکلات شدند، مهم این است که مدیران بتوانند با انجام راهکارهای منطقی و علمی بحران را رفع و شرایط را به حالت عادی درآورند.

* شرمنده مردم اصفهان هستیم

رجب‌زاده با بیان اینکه درباره شکست‌های اخیر ذوب‌آهن حرفی برای گفتن ندارد، بیان داشت: مردم از وضعیت و شرایط ما اطلاع ندارند و به آنها حق می‌دهیم که از عملکرد بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن گلایه داشته باشند.

وی با اشاره به حضور خود در تیم‌های فجر، مس و ذوب‌آهن و حتی تیم‌های عربی ابراز داشت: من تجربه روزهای سخت را دارم و مطمئن هستم که با این بازیکنان و کادر فنی می‌توانیم مانند فصل‌های گذشته موفق باشیم.

رجب‌زاده تاکید کرد: مشکل ما فنی نیست و به عملکرد بازیکنان و کادر فنی باز نمی‌گردد، بلکه مشکلات کلان باشگاه موجب شده که ما تمرکز خود را از دست داده و از نظر روحی متزلزل باشیم.

وی افزود: درخواست من از هواداران ذوب‌آهن این است که این مشکلات را تحمل کرده و دست از حمایت تیم خود بر ندارند.

رجب‌زاده در پایان گفت: به هواداران قول می‌دهیم که در صورت تداوم حمایت‌های آنها و اقدام جدی مسئولان باشگاه و استان اصفهان، هر چه سریع‌تر بحران فعلی را پشت‌سر گذاشته و به روزهای خوش بازگردیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول