اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف اعتباری بالغ بر 3.2 میلیارد تومان

5 طرح عمرانی در سنندج مورد بهره‌برداری قرار گرفت

خبرگزاری فارس: 5 طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال به مناسب هفته دولت در شهرستان سنندج به بهره‌برداری رسید.

5 طرح عمرانی در سنندج مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرماندار سنندج در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: بهره‌برداری از 97 پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال از جمله برنامه‌های در دست اجرا تا پایان هفته دولت در این شهرستان است.

به گفته ولی‌الله میرزایی‌اصل، اعتبار ساخت این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، سفرهای دور اول و دوم هیئت دولت و اعتبارات ملی، استانی و تملک دارایی تامین شده است.

میرزایی‌اصل افزود: این پروژه‌ها عمدتاً در بخش عمران شهری و روستایی، کشاورزی و منابع طبیعی، راه و ترابری، آبرسانی و گازرسانی اجرا و در هفته دولت از دوم الی هشتم شهریور ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای کیلانه، 11 روستای تابعه حسین‌آباد و احداث راه روستایی تازه‌آباد عیسی‌آباد، گزان علیا، گزنه و گندمان، درویشان، گلن، نزاز و احداث خانه بهداشت در روستاهای خروسه، صوفیان، نران، دادانه از جمله طرح‌هایی است که در این هفته در سنندج به بهره‌برداری می‌رسند.

به گفته فرماندار سنندج، مرغداری، آبیاری بارانی، آبخیزداری، گاوداری در روستاهای سرنجیانه، نران، سیدان، شیخ وجیم و آسفالت محلات سنندج، آبرسانی و احداث شبکه فاضلاب، ساماندهی و مرمت مساجد و مراکز میراث فرهنگی، از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور اجرای طرح آبرسانی به روستاهای خیاره و هانیس از توابع بخش مرکزی شهرستان سنندج در مجموع 3 میلیارد و  200 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

گفتنی است؛ طرح تولید گرانول پلی‌اتیلن با ظرفیت تولید سالیانه 400 تن گرانول پلی‌اتیلن از دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور جمعی از مسئولین در سنندج به بهره‌برداری رسید.

این طرح در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال احداث و با بهره‌برداری از آن برای 10 نفر شغل ایجاد شده است.

گازرسانی به روستاهای کیلانه و زندان از توابع دهستان آبیدر با اختصاص 6 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در سنندج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول