اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری محقق می‌شود

افتتاح خط انتقال آب روستاهای حوزه جنوب برازجان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دشتستان از افتتاح خط انتقال آب روستاهای حوزه جنوب برازجان در هفته دولت امسال خبر داد.

افتتاح خط انتقال آب روستاهای حوزه جنوب برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حیدر دانافرد ظهر امروز در بازدید مدیران اجرایی شهرستان دشتستان از بخش مرکزی اظهار داشت: به شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از پیروزی انقلاب، خدمات بسیار ارزنده‌ای در نقاط محروم کشور اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

بخشدار مرکزی دشتستان خاطر نشان کرد: تبلور خدمات نظام در دولت نهم و دهم طعم شیرین عمران و سازندگی را در مناطق دورافتاده و محروم به کام مردم چشاند و خدمات دولت‌های نهم و دهم در شهرستان دشتستان مثال‌زدنی است.

دانافرد بیان داشت: امروز بیش از هر زمان، نیازمند تعامل در امر سازندگی بین مردم و مسئولان هستیم و با توجه به تهدیداتی که از سوی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب وجود داشته و دارد باید به گونه‌ای عمل شود تا طرح نخ‌نمای تحریم استکبار را به فرصتی برای کشور تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا با الگوبرداری از ریشه‌ها و رفتار مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر، معنای واقعی خدمات‌رسانی مدیران اسلامی و توانمندی آنان را به رخ بکشیم.

این مسئول یادآور شد: برداشتن گام‌های زیربنایی در منطقه به ویژه در طول دولت نهم و دهم مصداق بارز عدالت‌محوری و مهرورزی است که با تدبیر دولتمردان در حال تحقق است و روزبه‌‌روز منطقه را به شکوفایی نزدیک‌تر می‌کند.

بخشدار مرکزی دشتستان به اجرای 50 برنامه هفته دولت در بخش مرکزی دشتستان اشاره کرد و افزود: در هفته دولت 50 برنامه فرهنگی، ورزشی، بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی، دیدار با خانواده شاهد و دیدار مستقیم با مردم و بررسی مشکلات روستاییان در سطح بخش اجرا خواهد شد.

دانافرد ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته دولت 26 پروژه عمرانی با اعتبار 160 میلیارد ریال در نقاط شهری و روستایی بخش مرکزی دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ارتباط با عرصه‌های اجرایی این پروژه‌ها بیان داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، عمران روستایی، برق‌رسانی و آبرسانی صورت پذیرفته است.

بخشدار مرکزی دشتستان با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح‌ها توجه خاصی به توسعه صنایع کشاورزی منطقه با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی این منطقه داشته‌ایم اذعان داشت: از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی این بخش در هفته دولت کانال‌های آبیاری بهسازی شده عمومی دالکی، گلخانه سبزی و صیفی بنداروز و نیز خط انتقال آب روستاهای حوزه جنوب برازجان است.

دانافرد تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تحول و رونق در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف این منطقه ایجاد خواهد شد و بخش اعظمی از نیازها و خواسته‌های مردمی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول