اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

اجلاس عدم تعهد فرصتی برای خنثی کردن تبلیغات منفی علیه نظام است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران فرصتی برای صدور انقلاب و خنثی کردن تبلیغات رسانه‌ای غرب علیه نظام است.

اجلاس عدم تعهد فرصتی برای خنثی کردن تبلیغات منفی علیه نظام است

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور سران کشورهای غیر متعهد در تهران اظهار داشت: تشکیل اجلاس غیر متعهدها در تهران و با ریاست جمهوری اسلامی در شرایط فعلی که قدرت‌های استکباری با به کارگیری تمام امکانات خود به دنبال منزوی کردن کشور هستند و به خیال خود می‌خواهند ما را در یک محاصره اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار دهند، پیام‌های بسیاری دارد.

وی با اشاره به فشارهای گسترده استکبار به سران کشورها برای عدم حضور در تهران ابراز کرد: با این حال بیش از 100 کشور اعلام کرده‌اند که در این اجلاس حضور خواهند داشت و این مسئله برجسته‌ترین نشانه این واقعیت است که منزوی شدن ملت ایران تنها یک شعار تبلیغاتی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: برگزاری این اجلاس در تهران و حضور سران جنبش عدم تعهد نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی مراحل تثبیت خود را پشت سر گذاشته و در حال گسترش و صدور است.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به معنای واقعی به جهان صادر شده و کسی نمی‌تواند با نشر و گسترش ارزش‌های آن در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمانان مقابله کند.

حاجی‌صادقی عنوان داشت: حضور غیر متعهدها نشان می‌دهد که دوران اربابی و تحکم قدرت‌های بزرگ مانند آمریکا به پایان رسیده و کشورها دیگر فرمان‌بر آمریکا نیستند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت این کشورها در اجلاس تهران بهترین نشان برای غیر متعهد بودن آنها و وابسته نبودن به مراکز قدرت در جهان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت حضور شخصیت‌های بین‌المللی در تهران افزود: نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهوری آمریکا در این مدت تلاش کردند که با فشارهای سیاسی بان کیمون را از شرکت در این اجلاس منصرف کنند اما وی اعلام کرد که در تهران حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه پیشرفت‌های سیاسی کشور اظهار کرد: واقع‌بینی این نیست که تنها نقاط منفی را ببینیم بلکه این است که قوت و ضعف کشور را در کنار هم بررسی کنیم و واقعیت‌های امروز به ما نشان می‌دهد که ایران مطمئن‌ترین کشوری است که غیر متعهدها به او امید بسته و معتقدند که این کشور می‌تواند در برابر تمامیت‌خواهی استکبار بایستد.

حاجی‌صادقی بیان کرد: بسیاری از سران کشورهای جهان در مسائل بین‌المللی با سیاست‌های تهران همسو هستند اما جرأت ابراز آن را ندارند و حضور در این اجلاس در واقع بهترین نشانه مخالفت با روند کنونی مدیریت جهانی به دست کشورهای غربی و صهیونیست‌ها است.

وی ادامه داد: شکل‌گیری این اجلاس در ایران و ریاست سه ساله کشورمان بر این اجلاس نقطه پایانی برای تلاش‌های چند ساله استکبار برای منزوی کردن جمهوری اسلامی و جدا کردن کشورهای دیگر از ایران است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که برگزاری این اجلاس برای کشور ما به دنبال دارد این است که اگر رؤسای جمهور و مسئولان کشورها در تهران حضور یافته و فضای کشور و آرامش مردم را دیده و از وضعیت قدرتمند نظام اطلاع پیدا کنند، دیگر فریب تبلیغات مسموم کشورهای زورگو را نمی‌خورند.

وی افزود: رسانه‌های استکباری مسائلی را در ارتباط با کشورمان مطرح می‌کنند که هیچ نشانی از حقیقت ندارد و اثبات این دروغ‌ها با حضور سران کشورهای دنیا در ایران کار مشکلی نخواهد بود.

حاجی‌صادقی یادآور شد: این مرحله سه ساله، مرحله انتقال تجربیات ایران در مقابل استکبار به کشورهای غیر متعهد و ایجاد فرصت‌های جدید برای مقابله جدی با زورگویی‌ها و قدرت‌طلبی‌های برخی کشورها است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول