اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‌ای اصفهان:

2 هزار مگاوات ظرفیت نصب نیروگاه بادی در اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: در اصفهان، 2 هزار مگاوات ظرفیت نصب نیروگاه بادی وجود دارد و به اشخاصی که علاقه برای ایجاد این نیروگاه دارند، کمک می‌شود تا مبادرت به احداث این نیروگاه‌ها کنند.

2 هزار مگاوات ظرفیت نصب نیروگاه بادی در اصفهان وجود دارد

هوشنگ فلاحتیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با نیروگاه‌های بادی برای تولید برق اظهار کرد: در اسفندماه سال گذشته نیروگاه بادی در کوه صفّه اصفهان به بهره‌برداری رسید و وارد شبکه سراسری شده است.

وی در مورد ظرفیت نصب نیروگاه بادی در اصفهان تصریح کرد: در اصفهان، 2 هزار مگاوات ظرفیت نصب نیروگاه بادی وجود دارد و به اشخاصی که علاقه به نصب نیروگاه بادی دارند، راهنمایی و کمک می‌شود تا مبادرت به احداث این نیروگاه‌ها کنند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای اصفهان در مورد نیروگاه‌های خورشیدی تاکید کرد: در داخل کشور نیروگاه‌های خورشیدی ساخته شده و تکنولوژی این کار در کشور وجود دارد و با مشارکت سازمان انرژی‌های نو ایران (سانا) اعلام آمادگی، برای راهنمایی سرمایه‌گذاران در احداث نیروگاه‌های خورشیدی و تولید برق را می‌کنیم.

فلاحتیان با اشاره به عدم وجود نیروگاه خورشیدی در اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر در اصفهان نیروگاه خورشیدی وجود ندارد و به صورت پایلوت این نیروگاه در دانشگاه صنعتی راه‌اندازی شده است.

وی در پایان در مورد صادرات برق به کشورهای دیگر اظهار کرد: در سال جاری با توجه به اینکه هیچ ‌گونه قطعی برقی وجود نداشت، تا حد امکان به کشورهای دیگر برق صادر کردیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول