اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی:

سوخت نیروگاه بناب از مازوت به گاز تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی از تبدیل سوخت نیروگاه بناب از مازوت به گاز در تمام ایام سال به زودی خبر داد.

سوخت نیروگاه بناب از مازوت به گاز تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بیوک رئیسی شب گذشته در نشست فعالان اقتصادی و تولیدگران استان و شهرستان بناب اظهار کرد: هدف مسئولان محیط زیست کمک و مساعدت به صنعتگران استان است.

وی ضمن تأکید بر موضوع پیگیری در جامعه اظهار کرد: موضوع پیگیری به عنوان یک آفت فراموش شده در کشور تبدیل شده، در حالی که موارد باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های موجود استان خواستار تشکیل و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی در سطح ملی برای صنعتگران شد و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های ملی نیز برای استان استفاده کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به دلیل افزایش یافتن محدوده شهرستان بناب امکان توسعه برای برخی موارد مقدور نیست، اظهار کرد: فرمانداری و شهرداری باید تلاش کنند تا حریم شهر را کاهش دهند.

وی از شهرستان بناب به عنوان شهر پایلوت برای اجرای طرح‌های محیط زیست خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پیگیری نماینده شهرستان در مجلس و مسئولان محیط زیست به زودی سوخت نیروگاه بناب در تمام ایام سال از مازوت به گاز تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول