اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه بازیافت مازندران:

نیروگاه زباله‌سوز به 4 شهر مازندران خدمات می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه بازیافت استان مازندران گفت: برای شهرهای ساری، نوشهر، بابل و آمل ساخت کارخانه تولید برق از زباله در نظر گرفته شده است.

نیروگاه زباله‌سوز به 4 شهر مازندران خدمات می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، شیدالله مهدوی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت کارخانه کمپوست زباله بهشهر با تقدیر از زحمات شهرداری بهشهر اظهار داشت: مراحل ساخت و تکمیل کارخانه کمپوست زباله بهشهر با سرعت در حال انجام است و در کمتر از یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر موسسه بازیافت استان مازندران تصریح کرد: سرعت در اجرا و ساخت کارخانه کمپوست بهشهر بسیار خوب و ایده‌ال است که با نگاه ویژه مسولان ارشد استان و تزریق اعتبارات لازم به مراحل پایانی و تکمیلی رسیده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر دو کارخانه کمپوست در شهرهای بهشهر و قائمشهر در حال اجرا مراحل نهایی کار است و برای شهرهای ساری، نوشهر، بابل و آمل ساخت کارخانه تولید برق از زباله در نظر گرفته شده است.

مهدوی گفت: برای ساماندهی و اجرایی برنامه‌های حوزه پسماند نیاز به مدیریت واحد استانی در دستور کار مسولان ارشد استان مازندران است تا با هماهنگی و پیگیری یک سازمان مشکلات تولید زباله به فرصتی اقتصادی تبدیل شود.

این مسئول افزود: امروزه با صنعتی شدن و آلودگی‌های مختلف زیست محیطی که به وجود آمده انسان‌ها به محیط زیست و طبیعت سالم  بیش از گذشته نیازمند گشته‌اند.

مدیر موسسه بازیافت استان مازندران اذعان داشت: با توجه به گردشگرپذیر بودن مازندران و ورود مسافران چند میلیونی به این استان در ایام تعطیل سال، نیاز است با کمک رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی آگاهی‌بخشی در حوزه پسماند بیش از گذشته صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول