اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دولت امسال

احداث نیروگاه زباله‌سوز رشت عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گیلان از عملیاتی شدن احداث نیروگاه زباله‌سوز رشت با حضور معاون رئیس جمهور در هفته دولت امسال در این استان خبر داد.

احداث نیروگاه زباله‌سوز رشت عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده پیش از ظهر امروز در نشست تمهید مقدمات برنامه‌های هفته دولت در گیلان با اشاره به دفن زباله در منطقه سراوان اظهار کرد: نیروگاه زباله‌سوز پس از 30 سال دفن زباله در سراوان در این منطقه احداث می‌شود.

وی از عملیاتی شدن احداث نیروگاه زباله‌سوز رشت با حضور معاون رئیس جمهور در هفته دولت سال جاری در گیلان خبر داد و افزود: بالغ بر 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای اجرای پروژه مذکور اختصاص می‌یابد.

اکبرزاده مدت اجرای پروژه نیروگاه زباله‌سوز رشت را 18 ماه اعلام کرد و گفت: احداث 15 نیروگاه زباله‌سوز در کشور با شرکت‌های چینی انعقاد قرارداده شده است و از این تعداد هفت نیروگاه در گیلان ساخته می‌شود.

معاون استاندار گیلان در ادامه به برنامه‌های هفته دولت در سال جاری در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: فرمانداران پروژه‌هایی را در شهرستان‌ها آماده افتتاح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هفته دولت امسال از دوم شهریور با میثاق با شهدا آغاز می‌شود، تصریح کرد: هفته دولت تا هشتم شهریور سال جاری با برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت شهید رجایی و باهنر و شهدای هفته دولت در گیلان ادامه می‌یابد.

اکبرزاده نشست خبری استاندار برای ارائه کارنامه دولت در گیلان را از جمله برنامه‌ها خواند و ابراز کرد: ستادهای برگزاری هفته دولت در شهرستان‌ها و مرکز استان تشکیل شده و پروژه‌های افتتاحی تعریف شده است.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به همزمانی برنامه‌های هفته دولت و نشست سران غیر متعهدها در تهران، بیان کرد: برنامه‌های هفته دولت با توجه به تجربه سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

وی از دور چهارم سفر رئیس جمهور پس از هفته دولت سال جاری در گیلان خبر داد و اذعان کرد: امسال جشنواره شهید رجایی با معرفی دستگاه‌های برتر در هفته دولت برگزار می‌شود.

اکبرزاده خواستار اعلام اقدام‌های انجام نشده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت شد و گفت: مدیران برنامه‌های در حال انجام دستگاه‌های اجرایی را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول