اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در مازندران

سرای مهر بازنشستگان در بابلسر تاسیس شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در مازندران سرای مهر بازنشستگان در بابلسر تاسیس شد.

سرای مهر بازنشستگان در بابلسر تاسیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، بعدازظهر امروز برای نخستین بار در مازندران سرای مهر بازنشستگان در بابلسر تاسیس شد.

علی حجازیان مدیر سرای مهر بازنشستگان بابلسر دراین‌باره با اشاره به اینکه سرای مهر بابلسر در سال 89 با هدف خدمت‌رسانی مطلوب برای رفاه حال بازنشستگان بابلسری تاسیس شد، اظهار داشت: این نهاد وابسته به شهرداری بوده و تمام هزینه‌های آن زیر نظر شهرداری است که درحال‌حاضر 178 عضو بازنشسته آقا و خانم بابلسری را در پوشش خود دارد.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان سرمایه گرانقدری هستند که نیاز به توجه ویژه دارند، گفت: امکاناتی که در این مکان در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد موجب امیدواری و آسایش ذهنی آنها شده و احساس فراموش شدن را در آنها از بین می‌برد.

حجازیان امکانات سرای مهر را در دو محل مجزا و تفکیک شده برای خانم‌ها و آقایان، دو دستگاه تلویزیون، دو دستگاه کولر، کتابخانه، روزنامه و سه میز شطرنج عنوان کرد و افزود: برنامه‌های ورزشی و انجام مسابقات ورزشی و همچنین برنامه‌های تفریحی مانند اردو و حضور در مراسم‌های مختلف از دیگر خدماتی است که در این مکان صورت می‌پذیرد.

مدیر سرای مهر بابلسر با بیان اینکه در بین بازنشستگان کارگرهای متخصص، مدیران بازنشسته و کارشناسان خبره نیز وجود دارد که همانند گنجینه گران‌بها هستند، گفت: می‌توان در هر برهه از زمان از این افراد در زمینه‌های گوناگون مشاوره گرفت و در بحث فرهنگی نیز از آنها استفاده کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول