اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

حاجی‌بابایی برای مشکل کارت طلایی بازنشستگان قول پیگیری داد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از پیگیری جدی وزیر آموزش و پرورش برای حل مشکلات کارت طلایی بازنشستگان خبر داد.

حاجی‌بابایی برای مشکل کارت طلایی بازنشستگان قول پیگیری داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مشکلات ایجاد شده کارت طلایی بازنشستگان مقصر آموزش و پرورش نیست، اظهار داشت: سازمان بازنشستگی مسئولیت اصلی رسیدگی به مشکلات در این بخش را برعهده دارد.

وی درباره ثبت نام دانش‌آموزان بیان داشت: ثبت‌نام مدارس ابتدایی تا پایان خرداد ماه به پایان رسیده است و مدارس راهنمایی و متوسطه تا 15 تیرماه ادامه دارد.

* نمی‌خواهیم اولیای دانش‌آموزان در هنگام ثبت‌نام سرگردان شوند

امیری با اشاره به اینکه تاکنون دغدغه‌ای درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان نداشته‌ایم، تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم که اولیای دانش‌آموزان در هنگام  ثبت‌نام سرگردان شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی دقیق وضعیت سلامت دانش‌آموزان خبر داد و گفت: 37 پایگاه در سطح استان با تجهیزات مناسب طرح، آماده پذیرش نوآموزان و کلاس اولی‌های سال تحصیلی جدید هستند.

امیری ادامه داد: در این پایگاه‌ها برای پذیرش و سنجش 42 هزار و 500 نفر از نوآموزان برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول استانی با اشاره به اینکه معاونت تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش مازندران راه‌اندازی شده است، افزود: آموزش و پرورش در حوزه ورزش گام‌های بلندی را برداشته است.

وی خواستار معرفی دانش‌آموزان نخبه در صدا و سیمای مرکز استان شد و گفت: صدا وسیما و آموزش و پرورش مخاطبان مشترکی دارند.

*  تاسیس 68 مدرسه قرآنی در مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از  تاسیس 68 مدرسه قرآنی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مدارس به شکل هیئت امنایی با ریاست امام جمعه هر شهر یا شهرستان اداره می‌شود و سهم هر شهرستان دو مدرسه است.

*  در اجرای کنکور نقشی نداریم

امیری کسب مقام نخست توسط تیم رباتیک پژوهش‌سرای فریدونکنار و راهیابی 91 دانش‌آموز مازندرانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه را از موفقیت‌های اخیر آموزش و پرورش مازندران عنوان کرد.

وی در پایان درباره آزمون سراسری سال 91 در استان یادآور شد: همه شرایط را برای حضور موفق دانش‌آموزان در کنکور سراسری آماده کردیم ولی در اجرای کنکور نقشی نداریم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول