اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

شاخص‌های توسعه استان اردبیل امیدوار کننده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریز‌ی استاندار اردبیل گفت: شاخص‌های توسعه استان اردبیل در اکثر حوزه‌ها امیدوار کننده است و این روند رو به جلو با قدرت و قوت دنبال می‌شود.

شاخص‌های توسعه استان اردبیل امیدوار کننده است

ارژنگ عزیزی همزمان با هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در سطح استان اردبیل با توجه به تعدد پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در توزیع اعتبارات به ویژه در جلسات کمیته برنامه‌ریز شهرستان‌ها سعی کردیم سهم هر شهرستان را با توجه به شاخص‌های تعیین شده عادلانه در نظر گرفته و در تکمیل بیش از یک‌هزار و 906 پروژه در دست اقدام حرکتی مثبت انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تقسیم اعتبار و توزیع آن در فصول و بخش‌های مختلف در حال انجام است، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مهر ماندگار را با تاکید رئیس جمهور و استاندار اردبیل در اولویت قرار دهند.

هفته جاری آخرین فرصت برای مبادله موافقت‌نامه‌ها

این مسئول بیان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها با انجام مبادله موافقت‌نامه، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خود را اولویت مناطق محروم آغاز کردند.

معاون برنامه‌ریز‌ی استاندار اردبیل خطاب به مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی گفت: هفته جاری آخرین فرصت برای مبادله موافقت‌نامه است تا هرچه سریعتر و در فرصت کم باقی‌مانده از فرصت کاری به جذب اعتبار و عملیاتی کردن پروژه‌ها اقدام کنند.

عزیزی تصریح کرد: به رغم دیر ابلاغ شدن اعتبارات امسال باید از لحظه لحظه فصل کاری که در استان اردبیل نیز محدود است بهره‌ لازم را برد.

معاون استاندار اردبیل افزود: انتظار داریم در فرصت باقی‌مانده از خدمات دولت دهم بتوان بخش زیادی از خواسته‌ها و مطالبات مردم را محقق کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: ما از لحاظ سرانه ورزشی به حدود 64 درصد، ضریب نفوذ تلفن همراه به 31 درصد، تلفن ثابت به 44 درصد، و همچنین توسعه گازرسانی به شاخص مناسب 99 درصد در مناطق شهری و 45 درصد در مناطق روستایی دست یافتیم.

معاون برنامه‌ریز‌ی استاندار اردبیل ارتقای ظرفیت نیروگاه اردبیل را به 452 مگاوات خاطرنشان کرد و افزود: استان اردبیل هم اکنون با وارد مدار شدن تولید نیروگاه سیکل ترکیبی به صادر کننده برق نیز تبدیل شده است.

عزیزی در خصوص راه‌های روستایی و ارتقای آن به 3 هزار و 945 کیلومتر ابراز داشت: در بسیاری از حوزه‌های خدمات‌رسانی حتی از برنامه تعیین شده نیز جلوتر هستیم ولی در برخی حوزه‌ها باید تلاش و کوشش همچنان مستمر باشد.

این مسئول از هدف‌گذاری ویژه برای ارتقای صادرات محصولات غیر نفتی و همچنین بالا آوردن کیفیت تولید داخلی خبر داد و گفت: تنها راه برون رفت ما از مشکلات اقتصادی به عنوان نکته هدف‌گذاری دشمن در ضربه وارد کردن به ما، توانمند کردن بخش خصوصی و ظرفیت تولید در تمام حوزه‌هاست که در این صورت می‌توانیم به اهداف و سیاست‌گذاری‌های واقعی و حقیقی دست پیدا کنیم.

معاون برنامه‌ریز‌ی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود توسعه ساخت و ساز مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی و همچنین حمایت از جبهه تولید داخلی را یادآور شد و افزود: یکی از شاخص‌های توسعه اقتصادی و عملی شدن توانمندی‌ها در اقتصاد مقاومتی اعتماد واقعی به بخش خصوصی است که در استان اردبیل بستر و زمینه آن فراهم شده است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول