اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری باید در شاخص‌های توسعه اول باشد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است که بر همین اساس باید در همه شاخص‌ها در رتبه اول کشور قرار گیرد.

چهارمحال و بختیاری باید در شاخص‌های توسعه اول باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه اشتغال‌زایی در استان است که باید در این راستا از همه توان خود استفاده کنیم.

وی افزود: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های این استان و در همه بخش‌ها و عرصه‌ها امری ضروری است که باید در راستای تحقق این مهم اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

عنابستانی بر ضرورت همکاری بانک‌های عامل تاکید کرد و گفت: بانک‌های عامل باید در اعطای تسهیلات لازم در طرح‌های خوداشتغالی همت بیشتری داشته باشند و در این راستا همکاری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مقام پنجم این استان در جذب اعتبارات مشاغل خانگی در کشور اشاره کرد و افزود: این استان باید در همه شاخص‌های توسعه در کشور مقام اول را کسب کند و به رتبه‌ای کمتر از اولی اکتفا نکند.

عنابستانی با قدردانی از همکاری بانک‌های این استان در ارائه تسهیلات لازم به متقاضیان، تصریح کرد: همکاری بیشتر بانک‌های استان در این راستا مطلوب بوده و تعداد اندکی هم که همکاری کمتری داشته‌اند باید سعی کنند این مسئله را سریع‌تر جبران کنند.

وی با بیان اینکه نرخ اشتغال در رشد و توسعه هر جامعه‌ای سهم بسزایی دارد، افزود: اشتغال یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه هر کشوری است که می‌تواند بستر مناسبی را برای ارتقای شاخص‎های توسعه انسانی فراهم کند.

عنابستانی خاطرنشان کرد: این استان در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته که توسعه اشتغال‌زایی می‌تواند این روند را سرعت ببخشد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول