اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذر از 5 استان کشور

دوچرخه‌سوار بهبودیافته مازندرانی به هندیجان رسید

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سوار بهبودیافته مازندرانی از دام اعتیاد پس از گذشت 20 روز و گذر از استان‌های مازندران، تهران، قم، مرکزی و لرستان امروز وارد هندیجان شد.

دوچرخه‌سوار بهبودیافته مازندرانی به هندیجان رسید

محمدآقا میربابایی امروز در گفت‌وگو با با خبرنگار ورزشی فارس در هندیجان اظهار کرد: مدت 18 سال مواد مخدر مصرف کرده و با این ماده افیونی درگیر بودم.

وی افزود: مصرف مواد مخدر را از 12 سالگی آغاز و سال‌های سال همه نوع مواد مخدر را مصرف و تجربه کرده و درگیر زندگی نابسامانی بودم.

دوچرخه‌سوار بهبودیافته مازندرانی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و مصرف مخدر تصمیم گرفتم که مراکز استان‌ها را رکاب زده و به‌ عنوان الگویی برای جوانان آنها را به دوری از این ماده افیونی تشویق کنم.

این جوان 30 ساله خاطرنشان کرد: تاکنون از استان‌های مازندران، تهران، قم، مرکزی و لرستان عبور کرده و امروز وارد هندیجان از جنوبی‌ترین شهرهای استان خوزستان شده‌ام.

میربابایی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص چگونگی ترک اعتیاد خود اضافه کرد: ترک اعتیاد برای من زندگی و تولدی دوباره بوده که تنها با تکیه بر اراده‌ام موفق به آن شدم.

وی گفت: بحران اعتیاد به مواد مخدر، معضلی است که اکنون در جامعه ما گریبانگیر بسیاری افراد شده به‌ خصوص در مورد نسل جوان که فعلاً نگرانی عمیقی برای خانواده‌ها به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه علل مختلفی در ایجاد و تشدید گرایش به مواد مخدر دخالت دارد، افزود: مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که برخی از آنها شامل وجود مشکلات خانوادگی و اختلافات بین زوجین، فقر و مسایل اقتصادی، دوستان ناباب و معاشرت‌های نادرست بوده از عمده دلایل گرایش جوانان به سوی این ماده افیونی است که باید در درجه اول توسط خانواده‌ها و سپس مسئولان کنترل شود.

میربابایی در پایان با بیان اینکه در شهر خیرین و مسئولان مخارج سفرم را تأمین می‌کنند، گفت: امروز با عبور از این شهرستان به بندردیلم رهسپار شده و پس از سفر به استان بوشهر در نهایت عازم مشهد مقدس برای زیارت امام رضا(ع) راهی می‌شوم.

انتهای پیام/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول