اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام شد

توزیع 6 هزار جلد کتاب با موضوع اعتیاد در مراکز بهداشت خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر گروه بهداشت روان اجتماعی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از چاپ و توزیع 6 هزار جلد کتاب با موضوع «اعتیاد» در میان مراکز بهداشت شهری و روستایی استان خبر داد.

توزیع 6 هزار جلد کتاب با موضوع اعتیاد در مراکز بهداشت خوزستان

رضا دواساز ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این تعداد کتاب در حوزه اعتیاد توسط دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه این منابع برای استفاده پزشکان، کارشناسان و افراد مرتبط به عنوان گروه هدف تعیین شده است، افزود: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز این منابع را در اختیار همه مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی، مراکز بهداشت شهرستان‌های تابع  خوزستان و نیز ادارات عضو کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر استان قرار داده است.

دواساز ایرانی تصریح کرد: هدف از انتشار و توزیع این منابع، افزایش آگاهی پزشکان و کارشناسان مرتبط در حوزه اعتیاد است تا بتوانند بر اساس منابع جدید به شناخت و راه‌های پیشگیری و درمان اعتیاد دسترسی پیدا کنند.

مدیر گروه بهداشت روان اجتماعی مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: این 6 هزار جلد کتاب با عنوان‌های علم اعتیاد مواد، مغز و رفتار، راهنمای درمان مت آمفتامین شیشه، واژه نامه کاهش تقاضا، ماری جوانا(حشیش)، حقایقی برای والدین و نوجوانان و کتاب تمرین مشکلات مصرف مواد است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول