اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر همدان:

اعتیاد در همدان بیداد می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در حال حاضر اعتیاد در همدان بیداد می‌کند، ادامه داد: بیشترین دلیل وجود این معضل نیز به مسئله بیکاری بازمی‌گردد که برای حل آن باید چاره‌ای اندیشیده شود.

اعتیاد در همدان بیداد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید احمد حسنی‌حلم عصر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح بهشت در همدان اظهار داشت: همدان نیاز مبرمی به ایجاد کارخانه دارد تا از این منظر شاهد کاهش بیکاری مردمان آن باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعتیاد در همدان بیداد می‌کند، ادامه داد: بیشترین دلیل وجود این معضل در همدان نیز به مسئله بیکاری بازمی‌گردد که برای حل آن باید چاره‌ای اندیشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه سخنانش خطاب به وزیر کشور، خواستار ایجاد قطار شهری برای همدان شد و افزود: طرح جامع ترافیک در استان تصویب شده و تنها نیازمند پیگیری‌هایی برای تصویب در مرکز است.

وی از افتتاح چهار پل غیر هم‌سطح در همدان طی سال‌های آتی خبر داد و ابراز داشت: کارهای اجرایی در ارتباط با احداث برخی از این پروژه‌ها انجام شده و یا در حال انجام است.

حسنی‌حلم در ادامه از فقر همدان به لحاظ برخورداری از پارکینگ عمومی سخن گفت و تصریح کرد: برای حل این مشکل باید مساعدت‌ها و کمک‌های ملی از سوی مسئولان امر ارائه شود.

شهردار همدان نیز اظهار داشت: طی دو سال گذشته چهار پل غیر هم‌سطح در همدان احداث شده که نشان از توجه مسئولان به عمران شهری و خدمت‌رسانی به مردم دارد.

سید مسعود عسگریان ادامه داد: این پروژه به طول تجمعی 670 متر، شامل تابیه‌ای به طول 244 متر به عنوان عرشه پل، رمپ جنوبی به طول 173 متر و رمپ شمالی به طول 253 متر است.

وی افزود: برای احداث آن 5.5 میلیارد تومان عمدتاً از منابع داخلی شهرداری و بخشی نیز از اعتبارات استانی هزینه شده است.

شهردار همدان در پایان سخنانش اظهار داشت: امسال شهرداری همدان احداث سه تقاطع غیر هم‌سطح دیگر را در سطح شهر همدان شروع کرده که در حال انجام است تا از این طریق شاهد سهولت در تردد و عبور و مرور مردم و وسایل نقلیه باشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول