اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سلماس خبر داد

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی سلماس در هفته دولت

خبرگزاری فارس: شهردار سلماس گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در سال جاری هشت پروژه عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی سلماس در هفته دولت

حسین مهدی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

شهردار سلماس جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی، یادمان شهدای سلماس و آسفالت معابر شهری شامل خیابان امام از میدان فردوسی تا تقاطع رازی و مسافت حدفاصل خیابان چمران تا خیابان امام، خرید ماشین‌آلات عمرانی و تابلوهای راهنمایی مسیر ‌درون‌شهری را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته برشمرد.

مهدی‌زاده اضافه کرد: احداث بلوار جاده خسروآباد، احداث کانال جاده برگشاد به طول 300 متر و جداکننده‌های پلاستیکی لاین معابر از پروژه‌هایی هستند که در این هفته بهره‌برداری از آنها آغاز می‌شود.

این مسئول گفت: جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری با هزینه 15 میلیارد ریال احداث شده که از این مبلغ 5 میلیارد ریال را شهرداری سلماس از بابت بهای زمین و آماده‌سازی محل جایگاه و 10 میلیارد ریال توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان برای احداث جایگاه و تاسیسات هزینه کرده است.

وی افزود: برای آسفالت معابر فوق مبلغ 14 میلیارد و 50 میلیون ریال، جهت خرید ماشین‌آلات عمرانی مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، برای احداث کانال جاده برگشاد مبلغ 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

شهردار سلماس در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با تخصیص بودجه سال 91 بیان داشت: با تصویب شورای اسلامی شهر، شهرداری برای اولین بار بودجه 90 میلیارد ریالی را تجربه می‌کند که نسبت به بودجه تخصیصی سال 90 حدود 5/2 میلیارد تومان افزایش داشت، هرچند این افزایش نوعی ریسک برای شهرداری است اما امیدواریم به یاری خداوند متعال و مشارکت شهروندان فهیم با پرداخت به موقع عوارض تحقق یابد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول