اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش ‌‌و ‌پرورش استثنایی استان اصفهان خبر داد

فعالیت 14 پایگاه تابستانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش ‌و ‌پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: در سال جاری 14 پایگاه ویژه دانش‌آموزان استثنایی در استان اصفهان فعالیت می‌کند و 400 دانش‌آموز در این مراکز مشغول آموزش هستند.

فعالیت 14 پایگاه تابستانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در استان اصفهان

سعید ادیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با پایگاه‌های تابستانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی اظهار کرد: 14 پایگاه ویژه دانش‌آموزان استثنایی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که گروه‌های مختلف کم‌توان ذهنی، نابینا، ناشنوا و جسمی - حرکتی را پوشش می‌دهند.

وی افزود: در سال جاری حدود 400 دانش‌آموز در این پایگاه‌ها مشغول آموزش هستند.

معاون اداره آموزش‌ و ‌پرورش استثنایی استان اصفهان در مورد برنامه‌های این پایگاه‌ها بیان داشت: برنامه‌ها متنوع بوده و براساس نیاز و توان دانش‌آموزان متفاوت است، کلاس‌های نقاشی، سفالگری، کارهای دستی، آموزش قرآن و احکام، قصه‌گویی و کتاب‌خوانی، کلاس‌‌های ورزشی، آموزش رایانه، زبان، کلاس‌های تقویتی و توان‌بخشی (کار درمانی و گفتار درمانی) از برنامه‌های این پایگاه‌ها در تابستان است.

وی ادامه داد: از این 14 پایگاه، چهار پایگاه دخترانه، دو پایگاه پسرانه و بقیه مختلط است، اما کلاس‌ها به صورت تفکیک شده برگزار می‌شود و تمام مقاطع تحصیلی توسط این پایگاه‌ها پوشش داده می‌شود.

ادیب در مورد زمان ثبت‌نام این مراکز تصریح کرد: ثبت‌نام این مراکز اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ماه سال جاری، روزهای دوشنبه و چهارشنبه از هشت صبح تا 12 ظهر انجام شد.

وی با اشاره به مدت زمان این کلاس‌ها تاکید کرد: این کلاس‌ها در 14 جلسه (هفت هفته) برگزار می‌شود و از تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه دارد و هزینه اندکی بابت این کلاس‌ها از دانش‌آموزان گرفته می‌شود.    

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول