اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

ایران اسلامی امروز در اوج محبوبیت قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود تهدیدات، تحریم‌ها و دشمنی‌ها در اوج محبوبیت قرار دارد.

ایران اسلامی امروز در اوج محبوبیت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جمع مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به کشوری تأثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است و آمریکا و دیگر دشمنان ایران اسلامی به خوبی به این مهم رسیده‌اند که نمی‌توانند کشور مقتدرمان را در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی منزوی کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران در حال فتوحات معنوی در جهان است، افزود: برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهد نشان از اوج این فتوحات دارد زیرا آمریکا و دیگر کشورهای معاند نظام اسلامی ایران تلاش فراوانی کرده‌اند تا حداقل بتوانند این اجلاس را تحریم کرده و از ورود و حضور برخی از روسای کشورهای تأثیرگذار جهان و به ویژه دبیرکل سازمان ملل در اجلاس غیرمتعهدها جلوگیری کنند.

فرماندار نهاوند بیان داشت: اما کشورهای معاند ایران اسلامی فهمیدند که نمی‌توان با واقعیات جهان امروز که همان اقتدار و تأثیرگذاری ایران اسلامی بر تحولات منطقه و جهان و بیداری اسلامی ملت‌ها و کشورهای منطقه است، مقابله کرد بنابراین با سکوت مرگبار خود یک بار دیگر اعتراف کرده‌اند که در مقابل توان معنوی ایران اسلامی و خواسته منطقی مردم ایران نمی‌توان مقابله کرد.

وی به یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی همزمان با پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: این دستاورد مهم تغییر واژه رئیس بودن مدیران ادارات به مسئول بودن است و امروز هر مدیری که بیشتر احساس مسئولیت کند بیشتر مورد قبول و اقبال مردم قرار می‌گیرد بنابراین مردم در کشور اسلامی ایران ولی‌نعمت مسئولان هستند.

زارعی‌کوشا به برنامه‌های هفته دولت در نهاوند اشاره کرد و افزود: در این هفته بیش از سال‌های گذشته پروژه‌های عمرانی، خدماتی و مسکن برای افتتاح داریم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به ساماندهی تپه ابوذر و جنگل ‌طبیعی ابوذر که چشم‌انداز خوبی برای شهر نهاوند دارد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که در این مکان تعدادی از شهدای گمنام آرمیده‌اند شهرداری باید سعی و دقت خود را برای ساماندهی این جنگل و تبدیل آن به فضای گردشگری، تفریحی و معنوی دو چندان کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول